اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

امنیت پایدار در گرو مشارکت‌های مردمی است

فرمانده انتظامی فارس گفت: امنیت پایدار در گرو مشارکت‌های مردمی است.

امنیت پایدار در گرو مشارکت‌های مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سردار سیروس سجادیان یکشنبه‌شب در جمع مردم شهر میمند طی سخنانی، اظهار داشت: اضافه کردن کلانتری و پاسگاه برای برقراری امنیت مناسب و مفید است اما در حوزه پیشگیری باید بیشترین تلاش و فعالیت را کرد تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به امنیت اقشار جامعه نباید منطقه را پلیسی کرد، ادامه داد: به جای ابزار باید از فکر، اندیشه، تدبیر، مدیریت و هنر، کار و تلاش استفاده بهینه کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: مردم شهر میمند مخلص، ولایتمدار و پیرو ولایت و رهبری هستند و باید برای ارتقای امنیت و رفاه این شهر بیش از پیش تلاش کرد.

سجادیان در ادامه سخنان خود در مورد علت سرنگونی رژیم ستم‌شاهی گفت: استبداد، دیکتاتوری و وابستگی و مذهب‌ستیزی از علل اصلی سرنگونی این رژیم بود که با حضور مردم در صحنه انقلاب، بزرگترین نظام استبدادی منطقه برای همیشه محو و نابود شد.

وی بیان داشت: شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در سال 78 و فتنه 88 ریشه در مطالبات مردمی داشت که اقشار جامعه با حضور خود این فتنه را نیز مانند فتنه‌های دیگر از میان بردند.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه بازدید خود در جمع مردم روستای «پرزیتون» در سخنانی ابراز داشت: امروز نیاز به تفکر بسیجی داریم، که باید از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت کرده و آنها را راهنمای عمل و الگوی خود قرار دهیم.

همچنین بخشدار میمند در نشستی که با فرمانده انتظامی فارس داشت در سخنانی گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و امینت مردم است و در راستای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

محمدعلی ثابتی خاطرنشان کرد: میمند دارای 2 هزار کیلومتر مربع مساحت، 40 هزار نفر جمعیت ثابت و متغیر شهری و روستایی است.

وی بیان داشت: شهر میمند نیاز به پاسگاه، کلانتری و پلیس راهنمایی دارد که با اجرایی شدن این درخواست شاهد برقراری امنیت کامل در این منطقه خواهیم بود.

بخشدار میمند اضافه کرد: مواد مخدر، کشت خشخاش و مبارزه با اراذل و اوباش و سوداگران مرگ با حضور نیروی انتظامی در این شهر محو و نابود شده است.

انتهای پیام/2448/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول