اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

تعامل و گفتمان در مذاکرات هسته‌ای روند منفی نیابد

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و گفتمان در مذاکرات هسته‌ای نباید روند منفی به خود بگیرد.

تعامل و گفتمان در مذاکرات هسته‌ای روند منفی نیابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‏‌عباسی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضع‌گیری ما در مذاکرات هسته‌ای ژنو، تاکنون در حمایت از دولت و دستگاه دیپلماسی بوده، اما این بحث به ویژه در تعامل و گفتمان، روند منفی در پیش گرفته است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی‌که همه دنیا می‌دانند ما به ‌دنبال انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز هستیم، اما این روزها شاهد هستیم که آمریکایی‌ها، ایران را تحقیر می‌کنند.

وی افزود: به اعتقاد تمام دولت‌مردان، سیاست‏گذاران و صاحب‌نظران، آنان به‌ دنبال ضعیف کردن ایران هستند و در حالی‌که کشورهای خاورمیانه در به دست آوردن تجهیزات و تسهیلات جنگی از یکدیگر سبقت می‌گیرند، مسئولان آمریکایی در پایان مذاکرات ژنو، بحث موشک‌های بالستیک را مطرح می‌کنند.

مشهدی‌عباسی با بیان اینکه آمریکا در بحث هسته‌ای وارد خطوط قرمز ما شده است، اظهار کرد: ملت غیور ایران و خانواده‌های معزز شهدا و جوانان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند تا آمریکا در موضوعاتی بحث کند که در منطقه، ایرانی تضعیف شده ایجاد کند.

وی با بیان اینکه بی‌شک این دستاورد جمهوری اسلامی ایران نیست و مردم با آن مقابله می‌کنند، اضافه کرد: نرمش قهرمانانه‌ای که مد نظر مقام معظم رهبری است، اکنون متاسفانه با تضعیف ایران توسط آمریکایی‌ها، باید بیشتر مورد توجه دولت قرار گیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس با این موارد به شدت برخورد می‌‏کنند، تصریح کرد: ما نیز تذکر دادیم و پیگیر این جریان هستیم تا شأن و منزلت مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از این پایین نیاید.

وی تأکید کرد: رئیس جمهور و اعضای هیئت مذاکره کننده باید عزت جمهوری ‌اسلامی ایران را حفظ کنند و نگذارند عزت و سربلندی امروز کشور که مرهون خون پاک شهداست، تضعیف شود.

مشهدی‏‌عباسی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران زیربار زورگویی و ظلم نرفته و به دنیا ثابت می‌کند که با اقتدار از انرژی صلح‌‏آمیز هسته‌ای استفاده می‌کند و این باید در تعاملات حفظ شود.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول