اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

شاخص‌ترین ویژگی عشایر پیروی از ولایت و رهبری است

فرمانده انتظامی فارس گفت: از مهم‌ترین اهداف جامعه عشایری، دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و شاخص‌ترین ویژگی آنان پیروی از ولایت و رهبری و برقراری امنیت مرزهای جمهوری اسلامی است.

شاخص‌ترین ویژگی عشایر پیروی از ولایت و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سیروس سجادیان عصر امروز به مناسبت سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در حاشیه نخستین جشنواره عشایری در این شهرستان در جمع عشایر قشقایی در سخنانی اظهار داشت: عشایر طلایه‌داران انقلاب اسلامی هستند که با اهدای خون خود در دوران دفاع مقدس به ویژه در قبل و بعد از پیروزی انقلاب برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزودند.

وی با اشاره به اینکه سه ضلع جمهوری اسلامی ایران اسلام، اخلاص، ایمان و تبعیت از رهبری و ولایت است، افزود: عشایر کرد، ترک، تاجیک، عرب و دیگر قوم‌ها با همدلی، همفکری و تعامل در راستای دفاع از ارکان و کیان انقلاب اسلامی جانفشانی و ایثار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: رویکرد نیروی انتظامی، اجتماع و جامعه‌محوری است که در این راستا این نهاد مردمی با مدیریت و نیروهای متخصص و کارشناس توانسته است در برقراری امینت پایدار حرف نخست را بزند.

سجادیان بیان داشت: جوانان ایل قشقایی بازدهی مهمی را در نیروی انتظامی استان فارس داشته‌اند و نقش به‌سزایی در امنیت ایفا کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از جمله اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی عشایر، میثاق و تجدید بیعت با امام راحل و ولی امر مسلمین و تداوم نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عشایری است.

فرمانده انتظامی استان فارس ابراز داشت: عشایر غیور و همیشه در صحنه بازوان قدرتمندی هستند که نیاز به توجه جدی از سوی مسئولان و دست‌اندرکاران دارند.

در این جشنواره عشایر با برپایی سیاه‌چادر و با لباس محلی به اجرای برنامه‌های بومی و عشایری مانند چوب‌بازی و اسب‌سواری پرداختند که مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/2448/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول