اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

استقلال اقتصادی با محوریت کشاورزی تحقق یافته است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استقلال اقتصادی کشورمان تنها با محوریت توجه به تولیدات کشاورزی و صنایع وابسته به آن امکان‌پذیر شده و تحقق پیدا کرده است.

استقلال اقتصادی با محوریت کشاورزی تحقق یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر اکبری عصر امروز در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار داشت: کشاورزی از این رو باید در رأس امور جامعه باشد چرا که امام راحل نیز در نخستین ساعات قدم‌گذاری مبارکشان به بهشت زهرا به این امر خطیر و تأثیرگذار اشاره کردند.

وی تصریح کرد:‌ امام راحل وقتی که در 22 بهمن 57 قدم به خاک مقدس ایران گذاشتند با تاکید بر اهمیت تولیدات بخش کشاورزی اعلام کردند که رژیم ستمشاهی استقلال و اقتصاد کشورمان را از بین برد و به نام اینکه می‌خواهد دهقان ما را دهقان کرده و زراعت ما را احیا کند بزرگترین ضربه را به پیکره تولید بخش کشاورزی وارد کرد.

اکبری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: کشاورزی و اقتصاد زمان قبل از پیروزی انقلاب وابسته به غرب و دولتمردان آن بود به طوری که اقتصاد کشور ما تا اردیبهشت ماه سال 59 کاملاً رکود پیدا کرده و در تسلط دشمن بود.

این مسئول با انتقاد از غفلت دولتمردان قبل از انقلاب که به این امر مهم و خطیر توجهی نداشتند، اضافه کرد:‌ اگر مسئول عالی رتبه ما در آن زمان آگاه، هوشیار و دلسوز به مملکت بودند، دشمن قادر نبود 75 میلیارد دلار ذخیره نفتی درآمد کشور را تا حال حاضر در صندوق ارزی خویش نگه دارد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: اگر حداقل 25 درصد این مبلغ را در صندوق ذخیره ارزی کشور در آن زمان نگه می‌داشتند در حال حاضر شاهد چنین تهدیداتی از طرف دشمنان ناجوانمرد نبودیم که بخواهند به برخی رفتارهای قلدرمابانه دست بزنند در حالی که عظمت انقلاب اسلامی ما به یقین ابهت آنها را بیش از گذشته شکسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) و سرنگونی دولت‌های استکباری یادآور شد:‌ امام راحل مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی را از بدو تولد این انقلاب در میهن اسلامی بنا کرد و اقدامات اساسی را برای خودکفایی ملت در تمام امور کشور به وجود آورد.

اکبری با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر بر آن است که روزهای شاد این ملت بزرگ را به عزا تبدیل کنند، گفت: همه ما وظیفه داریم تا در راستای فتح سنگرهای تولید و قطع وابستگی اقتصادی به کوری چشم دشمنان تا پای جان بیش از پیش در صحنه حاضر بوده و از انقلاب دفاع کنیم.

وی افزود: تمامی تحریم‌ها و آثار آن با تولید بیشتر در عرصه کشاورزی و تنوعی که در این زمینه وجود دارد قابل مهار و شکستن است و این حرکت بی‌بدیل می‌تواند ظرفیت انقلاب اسلامی ما را ارتقا بخشد.

انتهای پیام/62004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول