اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

24 کانون و خانه دیجیتال در اردبیل افتتاح شد

در نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر 22 کانون فرهنگی، ‌هنری مساجد و دو خانه دیجیتال در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

24 کانون و خانه دیجیتال در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در مسجد یعقوبیه اردبیل برگزار شد، این تعداد کانون و خانه دیجیتال با سرمایه‌گذاری 600 میلیون تومان افتتاح شد تا هموطنان بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

در این مراسم سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در سخنانی گفت: ما با هدف تقویت حوزه هنری و فرهنگی انقلاب اسلامی و همچنین بهره‌برداری از ظرفیت مساجد و جذب و جلب جوانان به تفریحات سالم و سرگرمی‌های اخلاق‌مدارانه، این کانون‌ها و خانه‌های دیجیتال را راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر فضای تربیتی سالم برای نسل آینده فراهم کنیم.

علی چشمه نور تصریح کرد: شکل‌گیری کانون‌های مختلف با محوریت تربیت و پرورش نسل آینده با برنامه‌های متنوعی که به مرکزیت مساجد برگزار می‌شود، می‌تواند نقطه تحولی در تربیت و تعالی نسل آینده باشد که در این زمینه باید همتی مضاعف داشته باشیم و بیش از هر زمان دیگر بتوانیم فضای تربیتی سالم برای بهترین نسل و فاخرترین جوانان و نوجوانان تحویل جامعه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در مناطق مختلف استان طرح‌های متنوع عمرانی،‌ خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا به بهره‌برداری رسید که افتتاح جایگاه سی.ان.جی با سرمایه‌گذاری 16 میلیارد ریال در بخش مرادلوی مشگین‌شهر، بهره‌برداری از یک واحد مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در مشگین‌شهر با سرمایه‌گذاری هفت میلیارد ریال، راه‌اندازی 10 دفتر پیشخوان دولت در شهرستان خلخال، افتتاح سه پروژه عمرانی، خدماتی شهری در بیله‌سوار، افتتاح کارخانه تولید انواع سبد پلاستیکی میوه در جعفرآباد بیله‌سوار با پنج میلیارد و 300 میلیون ریال، افتتاح واحد پرورش مرغ گوشتی 25 هزار قطعه‌ای در بیله‌سوار با هفت میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و همچنین بهره‌برداری از سامانه اینترنت پرسرعت روستایی در بیله‌سوار با سرمایه‌گذاری 20 میلیون تومان از طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی در نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر بود.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول