اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود:

امروز به بصیرت و اتحاد ملت و دولت نیاز داریم

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود گفت: امروز به بصیرت و هوشیاری و همراهی ملت و دولت برای مقابله با دشمنان نیاز داریم.

امروز به بصیرت و اتحاد ملت و دولت نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام محمد محمدی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور مسئولان بخش مرکزی و خانواده‏های معظم شهدا و عموم مردم و بسیجیان در مسجد جامع روستای دیزج شاهرود برگزار شد، در خصوص رژیم طاغوت مطالبی بیان کرد.

وی اظهار کرد: همان‏طور که خداوند، حضرت موسی (ع) را نسبت به فرعون برتری داد و به دست حضرت موسی (ع)، طومار حکومت او را در هم پیچید، حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را با پیروزی انقلاب اسلامی به دست امام خمینی (ره) از میان برداشت و نابود کردند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود افزود: با پیروزی نظام جمهوری اسلامی به اتحاد و همدلی مردم و رهبری امام عظیم‏الشأن عزت و سربلندی به این مردم هدیه شد.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران با تأسی از قرآن و ائمه اطهار (ع) و با بصیرت و اتحاد خود توانستند طاغوت زمان را با دستان خالی و مدد الهی از صحنه روزگار محو کنند.

وی تصریح کرد: امروز تمام تلاش دشمنان این است که انقلاب اسلامی را مهار کنند و نگذارند بیشتر از این قدرت پیدا کند؛ اما نمی‌دانند جلوی این سیل خروشان را هیچ سدی نخواهد گرفت.

محمدی با بیان اینکه دشمنان و استکبار خیال‌های باطل زیادی دارند، گفت: آنها از این همه دشمنی و شکست درس نگرفته‌اند و همچنان تلاش می‌کنند، ملت ما را به عقب برانند.

وی با توصیه به حفظ هوشیاری و بصیرت اظهار کرد: امروز مثل ابتدای انقلاب، نیاز به بصیرت و هوشیاری و همراهی ملت و دولت برای مقابله با دشمنان داریم و باید این وحدت و بصیرت را حفظ کنیم.

در این مراسم، احمد رضوانی بخشدار مرکزی شاهرود نیز در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: بهار انقلاب اسلامی تداوم حکومت انبیا و اولیاست و همه باید تلاش کنیم تا این بهار را برای دشمنان انقلاب اسلامی به خزان و نابودی ظلم و ستم آنها تبدیل سازیم.

وی افزود: حضور در جمع شما مردم و بسیجیان مخلص سبب می‌شود دوران ابتدای انقلاب و شور و شعور آن دوران در خاطرات زنده شود و باید قدر این نعمت الهی انقلاب اسلامی را همه ما بدانیم.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول