اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه شاهرود عنوان کرد

مشارکت همه مردم و مسئولان برای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی

جانشین سابق سپاه شهرستان شاهرود گفت: همه مردم و مسئولان باید در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی و تحقق بزرگ اسلامی در جهان تلاش کنند.

مشارکت همه مردم و مسئولان برای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، احمد صادقی در نشست بصیرتی بسیج مساجد و محلات شاهرود که با حضور 200 نفر در مسجد امام خمینی (ره) شهرک سپاه این شهر برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: کار بسیج هیچ وقت تمام نخواهد شد.

وی با اشاره به دهه مبارک فجر تصریح کرد: تا زمانی که ظلم و کفر در جهان وجود دارد، بسیجیان در صحنه حضور دارند.

جانشین سابق سپاه شهرستان شاهرود افزود: به تعبیر امام راحل، بسیجیان جهان اسلام تلاش دارند تا عدالت اسلام را در جهان بگسترانند.

صادقی خاطر نشان کرد: بسیجی باید همیشه در صحنه انقلاب حضور فعال و پویا داشته باشد؛ چرا که اگر بسیج و بسیجی در صحنه باشد، دشمنان نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.

وی تصریح کرد: باید انتظاراتی که ولی امر مسلمین از ما دارند را انجام دهیم و در این برهه، معظم‏له از مردم و مسئولان کشورمان، بصیرت و پیشرفت انقلاب به سمت قله‌ها را می‌خواهند و همه باید به این سمت حرکت کنیم و جامعه را پیش ببریم.

جانشین سابق سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: همه باید برای اعتلای انقلاب اسلامی و تحقق تمدن بزرگ اسلامی تلاش و کوشش کنیم؛ چرا که آزادی‏خواهان عالم چشم به حرکت ما دارند و امروز الگوی جهانیان هستیم و باید این الگو بودن را حفظ کنیم.

صادقی بیان کرد: هر چه داریم، از پیروی از ولایت و وحدت کلمه است و باید تلاش کنیم تا این دو عنصر را در خود و جامعه تقویت کنیم.

در پایان این مراسم، پنج نفر از بسیجیان نمونه در سال 92 با اهدای لوح سپاس و هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول