اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

امحای لوازم آرایشی بهداشتی غیر مجاز40 میلیاردی در شهریار

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از امحای محصولات آرایشی بهداشتی غیر مجاز و تاریخ گذشته به ارزش40 میلیارد ریال در شهریار خبر داد.

امحای لوازم آرایشی بهداشتی غیر مجاز40 میلیاردی در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی در تشریح عملیات پلیس و کشف محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز گفت: با دریافت اخباری در مورد وجود انبارهای محصولات آرایشی  و بهداشتی مشکوک در سعیدآباد شهریار بلافاصله و با هماهنگی مقام قضایی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی غرب استان تهران با همکاری اداره بهداشت شهریار به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران افزود: در این خصوص چهار باب مغازه ویک واحد مسکونی در سعیدآباد شهریار مورد بازرسی قرار گرفت و 8 هزار و350 کارتن رنگ مو، روغن مو، اکسیدان، ژل مو، شامپوی مو با برچسب‌های خارجی به همراه 65 گالن20 لیتری شامپو تاریخ گذشته و اکسیدان، 1 دستگاه تاریخ زن و 1 حلقه برچسب شبنم در مجموع به ارزش 40 میلیارد ریال کشف شد.

اصلانی تصریح کرد: در استعلام از اداره بهداشت و نظریه کارشناسی در مورد محصولات آرایشی بهداشتی مشخص شد کلیه اقلام مکشوفه تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف بوده و با جعل تاریخ انقضاء و الصاق شماره بهداشتی توسط افراد فرصت طلب در بازار توزیع می‌شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس 3 نفر به نام‌های "ق- ی" ، "م - ی" و "س - ک" شناسایی شدند که این افراد اقدام به اجاره واحدهای تجاری جهت نگهداری محصولات غیر بهداشتی مذکور می‌کردند و برابر گزارش، تقاضای تعقیب کیفری نامبردگان مطرح و برابر دستور مقام قضایی، متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

رئیس پلیس غرب استان تهران اظهار داشت: در این خصوص آدرس شرکتی در تهران شناسایی و در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد که افراد فرصت طلب، هفته گذشته با برداشتن تابلوی شرکت متواری شدند.

اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع توزیع محصولات غیربهداشتی و به مخاطره افتادن سلامت جامعه، تلاش جهت دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول