اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی

طرح‌های ترافیکی و انتظامی ویژه 22 بهمن در مشهد اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

طرح‌های ترافیکی و انتظامی ویژه 22 بهمن در مشهد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا گرایلی با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در روز 22 بهمن ماه به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی امت حزب‌الله و همیشه در صحنه مشهد خبر داد.

وی افزود: از ساعت یک بامداد بیست ‌و دوم بهمن ماه تا پایان مراسم راهپیمایی در دو سمت مسیر راهپیمایی به شرح رینگ میان شهدا و مسافت 50 متر در مسیر خیابان عبادی، توحید و خیابان شیرازی، خیابان امام خمینی (ره) از ضلع جنوب شرقی میدان شهدا تا تقاطع امام خمینی (ره)، طول خیابان شهید دیالمه از تقاطع امام خمینی (ره) تا تقاطع اندرزگو، تقاطع اندرزگو به فاصله 100 متر در خیابان شهید رجایی و آخوند خراسانی و خیابان اندرزگو حوالی میدان بیت‌المقدس و رینگ این میدان محدودیت توقف وسایل نقلیه به اجرا درمی‌آید.

گرایلی در ادامه گفت: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت اعلامی برای برگزاری مراسم تا پایان زمان راهپیمایی در مسیر میدان توحید به میدان شهدا ممنوع خواهد بود.

وی از اجرای طرح‌های ترافیکی در دیگر شهرهای خراسان رضوی نیز خبر داد و ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، خواستار همکاری شهروندان قانون‌مدار با خدمت‌گزاران خود در نیروی انتظامی شد.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول