اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

برنامه‌ریزی ویژه دولت برای بهبود کسب و کار در کشور

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌ریزی ویژه دولت برای بهبود فضای کسب و کار در کشور خبر داد.

برنامه‌ریزی ویژه دولت برای بهبود کسب و کار در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جشنواره تجلیل از کارگران، گروه های کار و تلاشگران واحدهای نمونه استان البرز بعد از ظهر امروز با حضور حسن طایی معاون وزارت تعاون در شهرستان کرج برگزار شد.

طایی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده در دولت برنامه جدید کاری با هدف بهبود فضای کسب و کار تدوین و طراحی شده است.

وی تصریح کرد: کار کارشناسی بسیار خوب و زیادی برای تدوین این برنامه انجام و نظرات نخبگان، کارشناسان و دستگاه‌های مختلف اخذ شده است.

به گفته این مسئول، برنامه فوق برای تصویب در اختیار شورای عالی اشتغال قرار گرفته و در صورت تصویب و اجرای کامل بخش مهمی از اهداف دولت را در جهت بهبود فضای کسب و کار محقق می‌کند.

طایی افزود: توسعه و خوشه‌سازی مشاغل خانگی، توسعه بنگاه‌های اقتصادی و توجه به کارورزی دانش‌آموختگان از جمله مهمترین محورهای این برنامه است.

وی تاکید کرد: به طور قطع با تصویب نهایی و اجرای برنامه فوق تحولات بسیار خوبی در حوزه کار و اشتغال کشور ایجاد شده و امیدواریم اهداف وزارت تعاون و دولت در توسعه و بهبود فضای کسب و کار کشور با اجرای برنامه فوق محقق گردد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: البته اجرای صحیح و کامل برنامه جدید کاری دولت نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف به ویژه سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی است.

طایی افزود: برای توسعه و بهبود فضای کار در کشور باید به سمت افزایش و رونق تولید حرکت کنیم و تحقق این  امر نیازمند همراهی و تعامل همه مردم مردم، دستگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاری‌ها و فعالان بخش خصوصی است.

وی گفت: همچنین باید برای توسعه اشتغال روستایی برنامه‌ریزی‌های لازم و همچنین حمایت‌های جدی داشته باشیم و این مهم در اولویت برنامه کاری دولت و وزارت کار قرار دارد.

لازم به توضیح است، در جشنواره تجلیل از کارگران و گروه های کار و تلاشگران واحدهای نمونه استان البرز از فعالیت تلاشگران عرصه تولید به ویژه کارگران تقدیر و به طور ویژه از 35 کارگران نمونه استان البرز تجلیل شد.

انتهای پیام/2302/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول