اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان وزیر بهداشت:

قیمت خدمات درمانی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر تصویب شد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصویب قیمت تمام شده خدمات درمانی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر را از گام‌های اساسی وزارت بهداشت در روزهای اخیر دانست که اولویتی مهم در این وزارت‌خانه است.

قیمت خدمات درمانی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمد حاجی‌آقاجانی در جمع اعضای هیئت رئیسه و مدیران گروه‌های بالینی این دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه چند دانشگاه بزرگ دیگر کشور، کانون تولید علم، آموزش و ارائه خدمات پیشرفته درمانی است.

وی با بیان اینکه با همت مسئولان این دانشگاه، این جایگاه بیش از پیش تثبیت خواهد شد، افزود: این امر زمینه‌ساز درخشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه علوم پزشکی کشور خواهد بود.

آقاجانی تصویب قیمت تمام شده خدمات درمانی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر را از گام‌های اساسی وزارت بهداشت در روزهای اخیر دانست که اولویتی مهم در این وزارت‌خانه است و اضافه کرد: ایجاد تحول در مدل‌های مدیریت بیمارستان‌های کشور، همچنین اعتباربخشی و نظارت علمی و پویا، دو اولویت مهم دیگر در وزارت بهداشت است که به تدریج اجرایی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با تاکید بر بیش از 60 سال قدمت این دانشگاه در عرصه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در طول سال‌های فعالیت این دانشگاه، موفقیت‌های قابل توجهی در شاخص‌های پژوهشی، درمانی، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی، دارو، غذا و غیره به دست آمده است.

دکتر محمدهادی ایمانیه در ادامه به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره و تصریح کرد: جایگاه کم‌نظیر این دانشگاه در عرصه جذب خیرین سلامت و تلاش برای راه‌اندازی شهر سلامت در منطقه غرب شیراز، از جمله اقدامات این دانشگاه در سال‌های اخیر بوده که در صورت حمایت، بیش از پیش به ثمر خواهد نشست.

وی استان فارس را منطقه‌ای مستعد در زمینه امور کشاورزی عنوان کرد و افزود: دانشکده داروسازی و معاونت غذا و داروی این دانشگاه با شناسایی بیش از 100 گونه گیاهی مختلف در راستای تحقق این توانمندی گام برداشته‌اند که خود فرصتی مناسب برای کشت گیاهان دارویی و صادرات این محصولات به خارج از کشور است.

ایمانیه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «شیراز دارالعلم است و دانشگاه در شیراز، دارالعلم در دارالعلم است»، تصریح کرد: بیش از 80 درصد اساتید بالینی و 100 درصد اساتید علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمام‌وقت جغرافیایی هستند که این موقعیت در سراسر کشور بی‌نظیر بوده و حفظ و تثبیت آن نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.

در نشست مشترک معاون درمان وزارت بهداشت با اعضای هیئت رئیسه و مدیران گروه‌های بالینی این دانشگاه، حاضران به ارائه مسائل پیرامون ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرداخته و موارد مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/‌2448/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول