اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله نوری همدانی:

مردم در 22 بهمن پاسخ اهانت سران آمریکا را می‌دهند

یکی از مراجع تقلید قم هرگونه اهانت مقامات آمریکایی نسبت به ملت ایران را محکوم کرد و گفت: آنها نشان دادند که هنوز به درک درستی از ملت ایران نرسیده‌اند و مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد.

مردم در 22 بهمن پاسخ اهانت سران آمریکا را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب در این ایام تشریح شود.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی بر پایه قرآن و فرهنگ اهل بیت است اضافه کرد: انقلاب اسلامی پس از به پیروزی رسیدن موجب قطع شدن منافع استکبار از این کشور شد و به همین دلیل شاهد هستیم که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای استکباری در مسیر انقلاب سنگ اندازی کردند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه ملت در اوج قدرت و عزت قرار داشته و همواره این قدرت و عزت خود را به نمایش گذاشته‌اند تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که شیطان بزرگ آمریکا نقاب از چهره برداشته است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی درباره ایران تاکید کرد: اوباما، جان کری و معاون وی سخنان سخیفی را درباره ایران بیان کرده و این سخنان نشان دهنده عمق کینه آنها نسبت به انقلاب و ملت انقلابی ایران است.

آیت الله نوری همدانی هرگونه اهانت مقامات آمریکایی نسبت به ملت ایران را محکوم کرد و یادآور شد: آنها با این سخنان نشان دادند که هنوز به درک درستی از ملت ایران نرسیده‌اند و مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد.

وی ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد و گفت: ملت با صلابت در راهپیمایی حضور یافته و عزت و روحیه انقلابی خود را به دنیا نشان می‌دهند.

انتهای پیام/2258/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول