اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت

کشف کالای قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی همدان از کشف تعداد قابل توجهی انواع کالای قاچاق خارجی در راستای اجرای هشتمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همدان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در همدان

فرامرز به‌گذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هشتمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی استان همدان با حضور فعال ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی انتظامی استان برگزار شد.

وی در این خصوص گفت: با تشدید اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر مبنی بر اینکه یک دستگاه مینی‌بوس اقدام به حمل کالای قاچاق از شهرهای مرزی غرب کشور در کرمانشاه به شهرهای مرکز کشور از طریق محورهای مواصلاتی استان می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: در این راستا با اعزام اکیپ گشت به صورت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی و تشدید اقدامات کنترلی در موقعیت ایستگاه بازرسی شهید زارعی در نهایت، خودروی مذکور مشاهده و بلافاصله متوقف شد.

وی گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده که فاقد مدارک گمرکی و قانونی بود تعداد 44 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی و تعداد یک دستگاه کولر گازی و چهار طاقه پارچه خارجی به ارزش ریالی تقریبی 600 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

به‌گذر افزود: در عملیاتی دیگر در حین کنترل خودروهای عبوری در موقعیت ایستگاه بازرسی شهید زارعی از یک دستگاه خودرو باری نیسان نیز تعداد 50 دستگاه جاروبرقی خارجی به مارک سامسونگ فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان به همراه کالاهای توقیف شده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ابراز داشت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و در مراجع قضایی مطرح شد و تحقیقات هم اکنون در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/89002/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول