اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سبحانی تاکید کرد

حضور گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن

یکی از مراجع تقلید قم حضور گسترده مردم در عرصه دفاع از نظام اسلامی را ضروری دانست و گفت: باید مردم حضور گسترده‌ای در عرصه دفاع از نظام اسلامی داشته باشند.

حضور گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در جلسه درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد در سخنانی حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: برای به پیروزی رسیدن این انقلاب زحمات زیادی کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور گسترده‌ای داشته باشند اضافه کرد: استقلال، آزادی و شکل‌گیری نظام اسلامی از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به اینکه ایران اسلامی قبل از انقلاب گرفتار شیاطین بود اضافه کرد: امروز ایران به عظمتی جهانی دست یافته و این عظمت برگرفته از صلابت امام راحل و برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به کشوری سربلند در دنیا تبدیل شده است تاکید کرد: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم و حضور همه مردم در عرصه دفاع از انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن ضروری است.

انتهای پیام/2258/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول