اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال

یک واحد تولید مواد غذایی در شهر صنعتی نظرآباد افتتاح شد

در نهمین روز از دهه مبارک فجر یک واحد تولید مواد غذایی در شهر صنعتی نظرآباد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال افتتاح شد.

یک واحد تولید مواد غذایی در شهر صنعتی نظرآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور مجلس ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این واحد تولید موادغذایی در این شهرستان گفت: توسعه صنایع تولیدی یکی از مهم‌ترین راهکارهای اساسی برای کاهش بیکاری و استفاده از توان جوانان در عرصه تولید کشور است.

سیداحمد آوایی اظهار کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ارتقای توان این واحدها نیز از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

این مسئول با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مجلس حمایت از تولید و ارتقای اشتغال در کشور است، افزود: مجلس و دولت باید در این حوزه توجه جدی و اساسی داشته باشند.

آوایی با تأکید بر این‌که توسعه اشتغال و ارتقای توان تولیدکنندگان و رشد صنایع تولیدی از مهم‌ترین نیازهای کشور به شمار می‌آید، گفت: ارتقای این مهم می‌تواند یک راهکار اساسی برای مقابله با تحریم‌های دشمنان باشد.

وی بر توسعه فعالیت‌های مسئولان ذی‌ربط برای توسعه این مهم تأکید کرد و ادامه داد: باید از تمام توان خود برای حل مشکل اقتصادی مردم و ارتقای اشتغال برای جوانان استفاده کنیم.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور مجلس با بیان این‌که استان البرز و شهرستان نظرآباد دارای ظرفیت‌های خوبی برای توسعه صنایع تولیدی است، افزود: با کمی توجه به این مهم می‌توانیم درصد قابل توجهی از تعهدات خود و مشکلات بیکاری را برطرف کنیم.

آوایی گفت: البته کشور نیز در بخش‌های مختلف از توان تولیدی بالایی برخوردار است لذا با حمایت‌های ویژه و ارائه به موقع تسهیلات بانکی می‌توانیم برای توسعه این مهم گام‌های مهمی را برداریم و زمینه‌های تولید کیفی برای صادرات و تأمین نیازهای داخلی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول