اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

کاهش 13 درصدی تلفات شهری و جاده‌ای در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از کاهش 13 درصدی تلفات جاده‌ای و شهری طی سال جاری در این استان خبر داد.

کاهش 13 درصدی تلفات شهری و جاده‌ای در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدعلی گودرزی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی ساختمان پلیس راهور کرج اظهار کرد: این کاهش تلفات با همکاری مردم و اقدامات به موقع پلیس میسر شده است.

وی با بیان این‌که موفقیت‌های امروز پلیس مرهون همکاری و مشارکت مردم با پلیس است، افزود: اقدامات و برنامه‌های فرهنگی برای ارتقای این تعاملات باید بیش از گذشته شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به قرار گرفتن در دهه مبارک فجر اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز با خون هزاران شهید آبیاری شده است که این امر می‌تواند برای کشور سرمایه عظیمی به شمار‌ آید.

گودرزی تأکید کرد: نوجوانان و جوانان در دوران انقلاب با شجاعت و صبر در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وی تصریح کرد: امروز نوبت ماست تا با حفظ آرمان‌های شهدا ادامه دهنده راه آنان باشیم.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت امروز کشور مرهون رشادت‌های نوجوانان و جوانانی است که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و این انقلاب را به ثمر رساندند.

گودرزی با اشاره به نامگذاری نهمین روز از دهه مبارک فجر به نام روز استکبارستیزی، بیداری اسلامی و حمایت از مستضعفان اضافه کرد: نیروی انتظامی باید در راستای رضایتمندی مردم تلاش خود را دوچندان کند.

فرماندار کرج نیز طی سخنانی با بیان این‌که امروز ایران اسلامی بسیار قدرتمند بوده و هیچ تهدید و تحریمی بر روی مردم تأثیر ندارد، گفت: در این راستا هیچ گزینه نظامی قادر نیست مانع پیشرفت و توسعه ایران شود.

محمدتقی ایرانی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر علم و دانش و به دست آوردن فناوری‌های نوین صاحب‌نام شده است و می‌تواند در این زمینه با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند.

ساختمان پلیس راهور شهرستان کرج در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیربنای یک‌هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال احداث شده است.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول