اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

10 درصد نانوایی‌های کرج دوگانه‌سوز می‌شود

فرماندار کرج گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده طی 6 ماه آینده 10 درصد نانوایی‌های کرج دوگانه‌سوز می‌شود.

10 درصد نانوایی‌های کرج دوگانه‌سوز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها به منظور نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایی‌های کرج برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف است.

وی ادامه داد: در این راستا با نانوایی‌هایی که نان با کیفیت تولید نکرده و دارای تخلفات قانونی هستند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

ایرانی از افزایش نظارت بر نحوه عملکرد نانوایی‌ها در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید در کشور و در استان البرز و شهرستان کرج تولید و عرضه نان با کیفیت و مطلوب است که برای این منظور باید از تمام ظرفیت‌‌های موجود به ویژه توانمندی کشاورزان و نانوایان استفاده کرد.

وی رفع مشکلات نانوایی‌ها و برآورده شدن نیازهای آنان را از مهم‌ترین برنامه‌هایی عنوان کرد که برای ارتقای فعالیت نانوایی‌های در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول آموزش نانوایان در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشتی و همچنین نظارت بر نحوه پخت و عرضه نان سالم و با کیفیت را از اولویت‌های اصلی ستاد تنظیم بازار عنوان کرد.

فرماندار کرج به یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: اتخاذ شرایط ویژه برای صدور مجوز نانوایی در کرج از مهم‌ترین مصوبات جلسه است.

به گفته ایرانی، براساس این مصوبه از این پس اتحادیه نانوایان این شهرستان موظف است پروانه کسب خود را براساس اعلام‌نظر و تایید کمیته تخصصی آرد و نان با محوریت فرمانداری کرج صادر کند.

براساس این گزارش، همچنین اداره بهداشت نیز براساس مصوبه جلسه فوق موظف شد تا نوع نمک قابل استفاده در نانوایی‌ها را طبق کار کارشناسی و علمی و آیین‌نامه‌ بهداشت به مجمع امور صنفی شهرستان کرج و اتحادیه نانوایان این شهرستان اعلام کند.

معرفی نماینده تام‌الاختیار توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز، شرکت غله و اتحادیه نانوایان تا پایان بهمن‌‌ماه به منظور تشکیل کارگروه تخصصی آرد و نان به فرمانداری کرج از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول