اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان خبر داد

توزیع بسته‌های فرهنگی برای اردوهای راهیان نور در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: بسته‌های فرهنگی با موضوع دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهادت در مرحله نخست برای اردوهای راهیان نور دانشجویی و در سطح استانی توزیع شد.

توزیع بسته‌های فرهنگی برای اردوهای راهیان نور در همدان

محمدجواد زمردیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای بهمن ماه سال 57 اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای گرانقدر دفاع مقدس و به ویژه 8 هزار شهید استان باید به عنوان یک وظیفه برای همگان تلقی شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور به ویژه برای قشر جوان و دانشجویان موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود اضافه کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) منعقد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه با هدف محتوابخشی هر چه بیشتر امور فرهنگی اردوهای راهیان نور دانشجویی منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: 50 سری پوستر مبارک شهدا در قالب یک‌هزار و 200 مورد، 50 سری مستند تلویزیونی «یک جرعه عطش» و «نیمه خاموش» در قالب لوح فشرده و مجموعاً در تعداد 150 حلقه، تعداد یک‌هزار و 500 عدد نقشه مناطق عملیاتی خوزستان و نیز یک‌هزار و 500 عدد منطقه عملیاتی کربلای 4 «یادمان علقمه» مجموعاً به تعداد 3 هزار برگ، تعداد 30 سری نمایشگاهی «شمیم دلدادگی» شامل مجموعه‌ تصاویر رزمندگان استان در سال‌های دفاع مقدس و مجموعا در قالب یک‌هزار و 20 مورد بخشی از این بسته‌های فرهنگی است.

زمردیان با بیان اینکه در این خصوص 50 سری 16 عنوانی کتاب نیز توزیع شده، ابراز داشت: این سری کتب در قالب 800 جلد بوده و به صورت کتابخانه سیار در اتوبوس‌های راهیان نور مورد مطالعه دانشجویان و زائرین مناطق عملیاتی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/89032/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول