اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

توزیع سبد کالای رایگان در 120 واحد منتخب در استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: توزیع سبد کالایی رایگان در استان با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح طبق سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت رفاه و آسایش شهروندان در 120 واحد منتخب در حال انجام است.

توزیع سبد کالای رایگان در 120 واحد منتخب در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش ظهر امروز در جشن گرامیداشت دهه فجر  در بوشهر افزود: صنعت، معدن و تجارت تا کنون فعالیت‌ها و خدمات ارزنده‌ای به مردم ولایت‌مدار و شریف استان ارائه کرده که توانسته بخشی از نیازهای زندگی آنان از قبیل تامین و توزیع مایحتاج ضروری، کنترل و نظارت بر توزیع کالا و خدمات را پوشش دهد.

تابش با اشاره به اقدامات اخیر سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: توزیع سبد کالایی رایگان در استان با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح طبق سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت رفاه و آسایش شهروندان در 120 واحد منتخب، برای خانوارهای مشمول دریافت سبد کالایی مشخص شده است.

وی افزود: در روزهای آتی، بررسی‌های لازم توسط دولت تدبیر و امید در خصوص سرپرستان خانوارهایی که شامل گرفتن سبد کالایی از سوی دولت نشده‌اند صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پایان از خانواده حوزه صنعت، معدن و تجارت استان خواست، با حضور پر رنگ و چشمگیر خود در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان اسلام و ایران نشان دهند و بار دیگر با حضوری حماسی و توفنده خود با آرمان‌های  امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب، تجدید عهد و پیمان کنند.

برگزاری جشن بزرگ فجر حوزه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با همکاری صدا و سیمای مرکز استان و حمایت دستگاه‌های هم خانواده از  جمله اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، بانک صنعت و معدن بوشهر، شرکت غله و خدمات بازرگانی، اتاق اصناف شهرستان بوشهر و شرکت شهرک‌‎های صنعتی استان مراسم جنگ فجر با حضور خانواده های دستگاههای حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار کرد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول