اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حفظ و نگهداری حریم راه صورت گرفت

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

معاون راه و شهری سازی وجنوب سیستان و بلوچستان گفت: با هدف حفظ و نگهداری حریم راه در جنوب سیستان و بلوچستان از 840 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه جلوگیری شد.

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عزیزالله درخوش امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: با هدف حفظ و نگهداری حریم راه در جنوب سیستان و بلوچستان از 840 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه جلوگیری شد.

وی با اشاره به دلایل حفظ و حریم نگهداری راه افزود: توسعه و بهسازی راه‌ها در آینده، تامین ایمنی عبور و مرور، امکان انجام عملیات راهداری و وجود فضای لازم برای نصب تجهیزات ایمنی راه‌ها، زهکشی و حفر کانال در طول محورها، احداث راه‌های دسترسی، درخت کاری و فضای سبز، جلوگیری از صدمات وارده به ابنیه اطراف، تدوین مقررات و ضوابط برای ایجاد تاسیسات جانبی در طرفین راه‌ها، وجود فضایی برای اجرای پروژه‌های تاسیسات زیربنایی از جمله دلایل حفظ و نگهداری از حریم‌ راه‌ها است.

معاون راه و شهری سازی وجنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات ایمنی که انجام شده اذعان داشت: امسال 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی تجدید خط کشی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصلاح شیب شیروانی به طول 20 کیلومتر در محورهای پر تردد، نصب 12 عدد  تابلو اعلام نقاط پر حادثه، تهیه و نصب 55 علائم ضروری در تقاطع‌های پرحادثه نیز از دیگر اقدامات است.

درخوش اذعان داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و سفرهای نوروزی، این اداره کل برنامه‌هایی  را برای ارتقا سطح ایمنی جاده‌های سطح استان آماده کردند که پس از بررسی‌های لازم به ادارات تابعه ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول