اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد

مردم در 22 بهمن گام دیگری در راستای تحقق حماسه سیاسی برمی‌دارند

دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای مردم را به برپایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

مردم در 22 بهمن گام دیگری در راستای تحقق حماسه سیاسی برمی‌دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: انقلاب اسلامی پایان بخش شب سیاه ظلم و جور، فساد، تبعیض، فقر، تباهی، استبداد، وابستگی و آغاز نوزایی ایران اسلامی و به اهتزاز درآمدن نگین الله‌اکبر در پرچم توحید بر فراز ایران است و بار دیگر یوم‌الله 22 بهمن روز به ثمر نشستن نهال شکوهمند انقلاب اسلامی و یکپارچگی ملت آزاد و سرافراز ایران فرا رسیده است.

در این بیانیه آمده است: فجر انقلاب اسلامی ایران، یادآور پایمردی‌های رهایی‌بخش و مبارزات تاریخی مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است و پیروزی انقلاب اسلامی نمادی از دستیابی ملت شریف ایران به استقلال، خودباوری و جایگاهی ویژه در نظام سیاسی جهان دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: انقلاب اسلامی ملت ایران همه ارزش‌های اسلامی را در جهان امروز که تشنه معنویت و عدالت بود، زنده کرد و به اسلام و مسلمانان هویت جدیدی داد و ملت ایران را به الگویی تمام‌عیار برای عدالت‌خواهان و مستضعفان دنیا تبدیل کرد و اکنون به برکت انقلاب اسلامی، وعده الهی حضرت امام (ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته منطقه در حال تحقق است.

در این بیانیه افزوده شده است: اینک در آستانه سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم بزرگوار ایران در کوران 35 سال مجاهدت، جنگ، تحریم و فشارهای دشمن آبدیده شده و راه مقابله با فتنه‌ها و بحران‌های منطقه‌ای و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را آموخته و تمام سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب برای براندازی و انحراف و توقف فرآیند انقلاب اسلامی را بی‌اثر و نقش برآب کرده است.

در بخش دیگری از این یبانیه تصریح شده است: امروز توسعه ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون علمی و دستیابی دانشمندان کشور به انرژی هسته‌ای در کنار غوغاسالاری رژیم جعلی و منفور صهیونیستی خود برگی دیگر از عمق و غنای فرهنگ انقلاب اسلامی و الگوگیری آن از نهضت عاشورا را به نمایش می‌گذارد.

در پایان این بیانیه آمده است: مردم ایران با برپایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌شوند که برگ زرین دیگری را در تاریخ این کشور اسلامی رقم زده و در راستای تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری گام دیگری بردارند.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تکریم مقام شامخ شهدای انقلاب و امام شهیدان و تجدید میثاق با آرمان‌های آن مرد الهی، همگام با ملت فهیم ایران، با ارزش‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهد کرده و بیعت خود را با رهبر و مقتدای خویش تازه می‌کند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول