اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین روز از دهه فجر

23 پروژه در بیرجند به بهره‌برداری رسید

در نهمین روز از دهه فجر تعداد 23 پروژه در بخش‌های کشاورزی، شهرداری، توزیع برق و آب و فاضلاب شهری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

23 پروژه در بیرجند به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار بیرجند ظهر امروز در افتتاح شبکه برق قسمت توسعه شهرک چهکند ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود کمبود اعتبار امروز 23 پروژه در بیرجند افتتاح شد.

علی‌اکبر تناکی به میزان اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه اشاره کرد و افزود: برای بهره‌برداری از این 23 پروژه اعتباری بالغ‌ بر 5.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته یکی از سخت‌ترین سال‌هایی بوده در این شهرستان که با کمبود اعتبار رو به رو بوده‌ایم.

فرماندار بیرجند ادامه داد: شرکت‌های توزیع برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی توانستند با مشارکت دادن مردم در اجرای پروژه‌ها با وجود این کمبود اعتبار اجرای پروژه‌ها را ادامه دهند.

تناکی با بیان این‌که به مناسبت دهه فجر امسال با وجود کمبود اعتبار 114 پروژه عمرانی در بیرجند افتتاح می‌شود، یادآور شد: برای افتتاح این پروژه‌ها حدود 14 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/22481/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول