اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اتحاد افکار متفاوت سیاسی در ایران است

رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت: مردم شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کرده و با حضور گسترده خود، اتحاد افکار متفاوت سیاسی در ایران حول یک محور خاص را نشان خواهند داد.

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اتحاد افکار متفاوت سیاسی در ایران است

حامد قادرمرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار داشت: با توجه به اهمیت مذاکراتی که دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی شروع کرده و موفقیت‌هایی هم که در این عرصه کسب شده است، کشورهای متخاصم و مخالف جمهوری اسلامی ایران به تکاپوی جدید و تلاش‌های مذبوحانه خویش دست زده‌اند که جمهوری اسلامی ایران را در انزوا قرار دهند.

نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: دشمنان ایران سعی دارند تا تهدیدهای خود را به شیوه‌های جدیدتری مطرح کرده و با ادبیات در شان خود، ملت شریف ایران را خطاب قرار ‌دهند.

‌وی با بیان اینکه آن‌ها بر این تفکر واهی اسرار دارند که دولت نماینده افکار عمومی مردم در ایران نیست، گفت: این مهم در حالی است که حضورهای چند میلیونی مردم در راهپیمایی‌های 34 سال گذشته این نکته را به خوبی ثابت کرده که دولت در ایران همواره برآیند افکار عمومی ملت است.

به گفته سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ملت ایران ماموریت‌های اجرایی خود را در صحنه‌های ملی و بین‌المللی به خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم نیز با پشتوانه حمایت میلیونی مردم کار خود را شروع کرده و در عرصه سیاست خارجی شروع به مذاکرات کردند.

به گفته قادرمرزی، دولت تدبیر و امید همواره حفاظت از حقوق ملی ایرانیان را سرلوحه کار خود قرار داده و باید قرار دهند.

وی همچنین با ابراز امیدواری از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران در 22 بهمن با حضور پرشکوه‌تر و قوی‌تر خود نسبت به همه سال‌های گذشته، قطعاً بر احقاق حقوق خود مصمم خواهند بود.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت همه‌جانبه خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید، گفت: این مهم با حضور مبتنی بر شعور و درک سیاسی از اوضاع سیاسی جهان، شعارها و مطالبات خود را مطرح خواهند کرد.

وی افزود: مردم با حضور در این راهپیمایی به جهانیان اتحاد افکار متفاوت سیاسی در ایران را حول یک محور خاص نشان خواهند داد.

قادرمرزی بیان داشت: وحدت ملی مردم حول استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با درایت‌های رهبری عزیز مبنای وحدت و یکپارچگی ملی همه افکار، احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های مختلف سیاسی است.

22 بهمن جشن تولد غرور ملی ایرانیان

وی ضمن اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، خواستار شد: از همه مردم ایران به ویژه مردم شریف کردستان فارغ از هر فکر و سلیقه و جناح و حزب سیاسی دعوت می‌کنم که در 22 بهمن به عنوان جشن تولد غرور ملی ایرانیان، شرکت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در پایان اذعان داشت: 22 بهمن متعلق به هیچ‌کس نیست بلکه این روز متعلق به همه ایرانیان است.

انتهای پیام/79019/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول