اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه 700 هزار مسافر عراقی وارد خوزستان می‌شود

سیاحی: ظرفیت‌های راه‌آهن خوزستان با هیچ استانی قابل قیاس نیست

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ظرفیت‌هایی که راه آهن خوزستان دارد در هیچ استانی قابل مشاهده نیست، به همین دلیل هر میزان سرمایه‌گذاری در بخش ریلی استان بشود برای کشور سود خواهد داشت.

سیاحی: ظرفیت‌های راه‌آهن خوزستان با هیچ استانی قابل قیاس نیست

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز، احمد سیاحی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن جنوب اظهار کرد: خوزستان با ظرفیت‌های خدادادی که دارد نهفته است و افتخار ما این است که در حمل و نقل و مسائل ریلی حرف اول را می‌زنیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: ظرفیت‌هایی که راه آهن خوزستان دارد در هیچ استانی قابل مشاهده نیست، به همین دلیل هر میزان سرمایه‌گذاری در بخش ریلی استان بشود سودی برای کشور هم خواهد داشت.

وی با بیان این که سالانه مسافران زیادی از خوزستان به استان‌های دیگر از جمله مشهد مسافرت می‌کنند، عنوان کرد: ما هنوز در موضوع قطارهای مسافربری و خدماتی که به مسافران می‌دهند مشکل داریم و با توجه به شرایطی که استان دارد نیاز به اصلاح و بازسازی ناوگان ریلی است.

سیاحی ابراز داشت: سالانه 700 هزار مسافر عراقی وارد خوزستان می‌شود و باید از این فرصت اقتصادی استفاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به استان برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان کمک کند تا برنامه‌هایی را که راه‌آهن جنوب دارد بتواند به نحو شایسته انجام دهد.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول