اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/315

جشن ترافیک در جنوب تهران برگزار شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: به منظور ترویج فرهنگ ترافیک، داشتن شهری ایمن به دور از خسارات جانی و مالی و حفظ ایمنی و سلامتی شهروندان، جشن ترافیک با حضور بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان برگزار شد.

جشن ترافیک در جنوب تهران برگزار شد

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب تهران گفت: صبح امروز همزمان با سی و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشن ترافیک با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله نمایش، سرود، مسابقه و اهدای جوایز ترافیکی، و آموزش مفاهیم ترافیکی و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه برای نخستین بار جشنواره دائمی ترافیکی با عنوان مسیر ایمن در شهرری با محوریت مراکز فرهنگی و آموزشی با 9 ایستگاه متنوع هنری ـ ترافیکی در قالب کارگاه‌های آموزشی با هدف ترویج فرهنگ صحیح ترافیک برای دو گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در مساجد، مدارس، سراهای محله، فرهنگسراها، ادارات و ... برگزار می‌شود افزود: در این مراسم جشنواره مسیر ایمن به طور رسمی برای دانش‌آموزان و اولیای مدارس معرفی شد.

اسفراینی‌نژاد با اشاره به اینکه آموزش به کودکان گام مهمی در نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در جامعه و خانواده محسوب می‌شود افزود: در این جشنواره آموزش‌های مبانی ترافیکی به صورت غیرمستقیم و با تلفیقی از هنر و خلاقیت به مخاطبین ارائه می‌شود.

این گزارش حاکی است، در این مراسم محمد جبار زادگان معاون آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و تعدادی از مسئولان این حوزه رئیس پلیس راهور و بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و والدین آنها حضور داشتند.

گفتنی است، بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 واقع در خیابان سلمان فارسی مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع دارد که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره ترافیکی مسیر ایمن و دریافت هرگونه اطلاعات آموزشی می‌توانند به شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول