اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم فجر مشهد:

مشکل اکران فیلم‌ها در مشهد ناشی از برخی بی‌برنامگی‌های تهران است

دبیر جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: بنابر اطلاعاتی که از برگزاری جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور داریم، در برخی مواقع مشکلاتی از جمله نرسیدن فیلم یا مشکل در اکران فیلم به وجود آمده که مشهد نیز از این امر مستثنی نبوده است.

مشکل اکران فیلم‌ها در مشهد ناشی از برخی بی‌برنامگی‌های تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید طباطبایی ظهر امروز در خصوص برنامه‌ریزی‌های از پیش انجام شده برای برگزاری جشنواره و میزان تحقق این برنامه‌ها درحال حاضر گفت: بنابر اطلاعاتی که از برگزاری جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور داریم، در برخی مواقع مشکلاتی از جمله نرسیدن فیلم یا مشکل در اکران فیلم و... به وجود آمده که مشهد نیز از این امر مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: جدولی برای نمایش 20 فیلم در مشهد از تهران دریافت شده و اعلام شد مطابق جدول فیلم‌ها را اکران کنیم اما در برخی از مواقع فیلم‌ها به اکران نمی‌رسد که این باعث نارضایتی و بلاتکلیفی تماشاگران می‌شود، تهران وقتی می‌خواهد جشنواره را در 30 استان همزمان برگزار کند باید مطابق برگزاری، برنامه‌ریزی داشته باشد اما متاسفانه این برنامه‌ریزی نیست و در این چند روز برگزاری ما شاهد تغییر در جدول اکران فیلم‌ها، عدم رسیدن فیلم‌ها و مشکل در اکران بوده‌ایم.

وی در خصوص اینکه با توجه به مقرر بودن اکران دو فیلم و کنسل شدن اکران فیلم امروز و روزگاری عشق و خیانت و پخش مجدد فیلم (چ) در روز دوم جشنواره گفت: آنچه در برنامه‌ریزی‌های ما بیش از همه اختلال ایجاد می‌کند باز نشدن فیلم‌ها برای اکران است که امیدواریم با همت عوامل دست‌اندرکار تهران و رایزنی‌های ما در روزهای آینده شاهد این مشکل نباشیم و بتوانیم با نظم بیشتری جشنواره را پیش ببریم.

انتهای پیام/2202/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول