اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

برخوردهای سلیقه‌ای در دولت تدبیر و امید باید کنار گذاشته شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: در دولت تدبیر و امید همه باید دست به دست هم بدهند و برخوردهای سلیقه‌ای کنار گذاشته شود.

برخوردهای سلیقه‌ای در دولت تدبیر و امید باید کنار گذاشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری خیابانی صبح امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر در مسجد امام حسین(ع) شهرک ارم تبریز اظهار کرد هر چقدر فاصله بین مسئولان و مردم کمتر شود به همان نسبت دولت نیز موفق عمل خواهد کرد، بنابراین همه باید بدون توجه به سلایق سیاسی برای خدمت به مردم فعالیت کنند.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران در برخی کارخانجات استان، گفت: امروز در این نظام مسئولان باید با تدبیر عمل کنند و اگر این اتفاقات افتاده است به علت بی‌تدبیری برخی از مسئولان بوده است.

شبستری افزود: این وضعیت زیبنده مردمی نیست که با وجود فشارها و تحریم‌های بسیار، از این انقلاب و نظام پشتیبانی کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که در زمان رژیم پهلوی همه صنایع کشور در سلطه مستشاران بود و ملت ایران تماشاگر بودند، ادامه داد: همچنین ترویج بی‌دینی و مسایل غیراخلاقی جزو برنامه‌های رژیم گذشته برای رسیدن به منافع خود بود.

شبستری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با وجود رهبری نستوه، تبدیل به انقلابی حماسی شد که دنیا را تکان داد و تغییر و تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کرد.

وی افزود: با ظهور انقلاب اسلامی ایران و سیل حمایت مردم از معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی، معادلات سیاسی دنیا تغییر کرد.

شبستری ادامه داد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری برای سرنگونی نظام و انقلاب کرد؛ اما با همه توطئه‌ها امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیاری کرده‌ایم و نقش ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول