اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 7 رای

افسانه نائب رئیس شورای شهر اردبیل شد

شورای شهر اردبیل با هفت رای حسین افسانه را به عنوان نائب رئیس شورای شهر جایگزین جواد زنجانی کردند.

افسانه نائب رئیس شورای شهر اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر اردبیل برگزار شد با رای‌گیری انجام شده بین دو گزینه، نائب رئیس شورای شهر حسین افسانه با کسب هفت رای در مقابل شش رای سالار شاکر به عنوان نائب رئیس جدید انتخاب شد تا به دنبال استعفای جواد زنجانی در سمت فرمانداری اردبیل به صورت رسمی جایگزین وی شود.

در این مراسم به همت شورای شهر اردبیل از اعضای سابق دور سوم شورای شهر اردبیل جواد زنجانی، جواد قرآن‌نویس، ماریا موسوی و عزیزه تراز تجلیل شد.

رئیس شورای شهر اردبیل در سخنانی با گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر اظهار کرد: ملت ایران در دهه فجر افتخاری را کسب کردند که در تاریخ این کشور ماندگار بوده و به ثبت رسیده است که این افتخار امروز تنها متعلق به کشور ایران نیست بلکه تمام آزادیخواهان از آن بهره می‌گیرند.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری با دعوت مردم به راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: این راهپیمایی بار دیگر شکوه و عظمت ملت ایران در دفاع از اسلام و انقلاب را به نمایش می‌گذارد و کاخ مستبدان و حاکمان طاغوت را سرنگون می‌کند و نمود و نشانه‌ای از حاکمیت غرب و تجلی واقعی از وحدت مردم خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: اعضای شورای شهر اردبیل به همراه سایر اقشار مردم با شکوه تمام در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حاضر شده و بار دیگر عمق وفاداریشان را به انقلاب و ارزش‌های نظام، خط امام و ولایت و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را اعلام می‌کنند.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: ما امروز هر سرمایه‌ای را به دست آوردیم از شور انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و هیچ وقت نباید نسبت به آن بی‌سپاسی کرده و این دستاوردها را مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار دهیم.

شورا مسئولان شایسته‌ای را تحویل جامعه داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه عضو سابق شورای شهر اردبیل و پدر شورا در سخنانی خاطرنشان کرد: بنده به همراه جواد زنجانی بیش‌ از 14 سال در شهر اردبیل خدمتگزار مردم بودم و با شهرداران متعدد کار کرده و فعالیت داشتم و امروز افتخار می‌کنم که بعد از سه دوره حضور در شورا این نهاد پرثمر انقلاب به ثمر نشسته و در دوره چهارم، شورا شاهد حضور جوانان، افراد باتجربه و کاربلدی است که دلسوز مردم بوده و برای حفظ منافع آن‌ها تلاش می‌کنند.

جواد قرآن‌نویس یکی از مشکلات پیش روی شوراها را انتظار بالای مردم و کمبود منابع درآمدی شورا و شهرداری عنوان کرد و افزود: با این وجود ما در دور سوم تلاش کردیم تا فاصله طبقاتی بین شهر و حاشیه شهر از بین برود.

وی با قدردانی از شهرداران سابق اردبیل پیرموذن، افسانه، علیزاده، نیکزاد و در حال حاضر بدری ادامه داد: بنده افتخار می‌کنم که امروز نیز در سنگر خدمت‌رسانی به مردم حاضر هستم و از این خدمات خسته نمی‌شوم چراکه ما در قالب مجمع خیرین مدرسه‌ساز و کمک به کودکان مستمند سعی می‌کنیم دردی از آلام جامعه را کاهش داده و نیاز نیازمندان را برطرف کنیم.

رئیس سابق شورای استان نتیجه این کار را کسب رضای الهی توصیف کرد و گفت: باید لحظات و فرصت‌های خدمت را غنیمت شمرد و از لحظه لحظه ایام استفاده کرد چراکه حضور در شورا فرصتی است که هیچ وقت تکرار نمی‌شود و باید قدر آن را به شایستگی دانست.

قرآن‌نویس تصریح کرد: شورا میوه و محصولات شیرینی را امروز ارائه داده است و از این مجموعه فاخر استاندار، فرماندار و مدیران شایسته تحویل داده تا در راس مسئولیت‌ها قرار گیرند.

علیرضا دباغ عبداللهی دیگر عضو سابق شورای شهر اردبیل گفت: بنده در مدت یک سال مسئولیت در شورا جز نیکی و خیرخواهی از همکاران دیگر چیزی ندیدم و انتظار دارم اگر قصوری از من سر زده مردم و اعضای شورا آن را ببخشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم با لوح سپاس و هدایایی از اعضای شورای شهر دور سوم اردبیل تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/62001/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول