اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

اجرای موفقیت آمیز طرح آموزش شنا در مدارس ناحیه 2 زنجان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: طرح آموزش شنا در مدارس ناحیه 2 زنجان با موفقیت در حال اجراست.

اجرای موفقیت آمیز طرح آموزش شنا در مدارس ناحیه 2 زنجان

فیروز بهلولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اجرای طرح آموزش شنا در مدارس ناحیه 2 زنجان با هدف تقویت افزایش تمایل دانش‌آموزان به ورزش انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه پنج استخر در شهرستان زنجان به منظور پوشش برنامه کلاس‌های آموزشی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: این کلاس‌ها در استخرهای کارگران، حجاب، صدف، ولی‌عصر و صدف برپا‌ می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در پایان دوره آموزشی خود گواهینامه شنا دریافت می‌کنند، اعلام کرد: برای دریافت این گواهی‌نامه دانش‌آموزان فعالیت‌هایی نظیر کرال سینه، رفت و برگشت در طول استخر، حرکت دوچرخه و نظایر آن را آموزش دیده باشند.

وی با اشاره به اینکه این دوره شامل 12 جلسه می‌شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که به دلایل پزشکی امکان حضور در این طرح را ندارند معافیت پزشکی دریافت می‌کنند.

بهلولی با اشاره به وجود 59 مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان، عنوان کرد: 27 عدد از این مدارس دخترانه و 32 مدرسه پسرانه است که همگی شامل این طرح می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه اجرای این طرح با مشارکت والدین دانش‌آموزان انجام شده، متذکر شد: والدین دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 را در اجرای هرچه بیشتر این طرح یاری کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار و 45 دانش‌آموز موفق به دریافت گواهینامه آموزش شنا شده‌اند، بیان داشت: 62 دانش‌آموز در ناحیه 2 شامل معافیت پزشکی شده اند.

وی تعداد کل دانش‌آموزان مشمول این طرح را 3 هزار و 81 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به فرصت باقی مانده برای اتمام این طرح صد در صد دانش‌آموزان ناحیه 2 موفق به گذراندن این طرح خواهند شد.

بهلولی اجرای طرح‌های ورزشی در مدارس را امری مهم و حیاتی دانست و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح‌ها فضای شادی و نشاط در محیط آموزشی مدارس گسترش یابد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان تاکید کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در سنین پایین قرار دارند با اجرای طرح‌های ورزشی امکان کشف استعداد آنان را بالا ببریم.

انتهای پیام/73009/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول