اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه شنبه برگزار شد؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بندر ریگ با حضور قاریان برجسته استان بوشهر

به مناسبت دهه مبارکه فجر محفل انسی با قرآن کریم به همت جامعه القرآن کریم بندر ریگ با حضور حجت الاسلام شیخی مدیر جامعه القرآن استان بوشهر و مسئولان بندر ریگ در حسینیه شهدا بندر ریگ برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بندر ریگ با حضور قاریان برجسته استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این مراسم معنوی بهشته دریاییان مدیر جامعه القرآن کریم بندرریگ گفت: قرآن کریم مقدس‌ترین کتاب دنیا از طرف خداوند و از طریق وحی به پیامبر بزرگ اسلام نازل شد وبرترین راهنمایی کامل برای زندگی بشریت و مسلمانان است که با تلاوت و درک معانی و دستورات خداوند آن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

در این محفل نورانی یکی از فعالان فرهنگی و دینی بندر ریگ گفت: قرائت قرآن زمینه‌ساز انس با قرآن و هدایت و سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت است.

فریدون فریدونی افزود: موفقیت انسان‌ها به میزان استفاده از دستورات قرآن کریم است و بالعکس فاصله گرفتن از دستورات قرآن کریم دچار خسارت و ضرر است.

فریدونی اضافه کرد: تلاوت قرآن کریم کتابی برای همه نسل‌هاست و این قرآن کریم است که انسانها را به خداوند نزدیک می‌کند بنابراین برای گسترش فرهنگ قرآن خوانی باید ابتدا افراد را از کودکی با آشنایی شیوه‌های نوین  و با تدبر در آیات آنها را با قرآن مأنوس و تشویق کرد و همچنین با صدای رسای قاریان مردم و بخصوص قشر جوان را با کتاب آسمانی انس داد.

این فعال فرهنگی بندر ریگ تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم با شکوه اشاعه فرهنگ قرآنی، جذب جوانان به کلام وحی و  تجلیل از فعالان و قرآن آموزان جامعه القرآن بندرریگ است.

همچنین در این مراسم با شکوه گروه تواشیح جامعه القرآن بندرریگ به اجرای هم‌خوانی پرداختند

در این محفل معنوی قاریان بین المللی قرآن مجید آقایان محمد جماله و علیرضا لطفی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

از دیگر برنامه‌های این مراسم، حفظ خوانی قرآن کریم توسط پسران و دختران قرآن آموز جامعه القرآن بندرریگ  و اهدای گواهینامه آموزش قرآن و اهدای لوح به 30 نفر از قرآن آموزان بود.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول