اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک ایران انجام شد

ویزیت رایگان 6 هزار بیمار و جراحی 500 نیازمند به جراحی پلاستیک در کشور

سرپرست تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک ویژه سفر به مناطق محروم گفت: طی 10 سفر گذشته، بیش از 6 هزار نفر را ویزیت کرده‌ایم و بیش از 500 بیمار نیازمند به جراحی پلاستیک را جراحی کرده‌ایم.

ویزیت رایگان 6 هزار بیمار و جراحی 500 نیازمند به جراحی پلاستیک در کشور

عبدالجلیل کلانتر هرمزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه بیش از 30 درصد کشور را با هزینه‌های کاملاً شخصی سفر کرده‌ایم، اظهار کرد: طی 10 سفر گذشته، بیش از 6 هزار نفر را ویزیت کرده‌ایم و بیش از 500 بیمار نیازمند به جراحی پلاستیک را جراحی کرده‌ایم و با این حرکت نشان دادیم که با کمترین امکانات می‌توان فوق تخصصی‌ترین گروه پزشکی را به شهرها و روستاهای کوچک برد و این اقدام همت مسئولان، پزشکان و پذیرش مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه بالاترین آمار ویزیت را در استان کهکیلویه و بویراحمد داشته‌ایم، ادامه داد: با توجه به اینکه در هر سفر بین 500 تا یک‌هزار و 600 نفر بیمار مورد معاینه قرار می‌گیرند و در آن حدی که شهر مورد تقاضا امکانات لازم برای عمل جراحی را دارا باشد، عمل جراحی صورت می‌گیرد.

سرپرست تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک ویژه سفر به مناطق محروم عنوان کرد: در حال حاضر چهار اتاق عمل، تجهیزات و امکانات لازم برای انجام اعمال جراحی پلاستیک در مرکز آموزشی شهدای خلیج فارس بوشهر در اختیار ما قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌کنم که از یک‌هزار نفر ثبت‌نام کننده، حداکثر 100 نفر در طول این چهار روز مورد عمل جراحی قرار بگیرند و مابقی بیماران را با تمهیداتی که صورت گرفته است به جراحان پلاستیک شناسایی شده توسط این تیم در استان بوشهر و استان‌های نزدیک مثل فارس و خوزستان معرفی می‌کنیم.

کلانتر هرمزی افزود: کسانی که نیاز به عمل‌های سنگین و پیچیده و متعدد در تهران را دارند در مراکز دولتی و با تعرفه‌های دولتی عمل جراحی می‌شوند و در پنج سال گذشته بیش از پنج هزار نفر در دانشگاه شهید بهشتی تهران در بیمارستان 15 خرداد مورد جراحی قرار گرفته‌اند.

فوق تخصص جراحی پلاستیک دانشگاه شهید بهشتی تهران اظهار کرد: عمل جراحی بعضی از بیماران یا در این مکان قابل انجام نیست و یا بعضی از بیماران در حال حاضر شرایط عمل جراحی را ندارند ولی این قول را می‌دهیم که در تهران بدون فوت وقت و با کمترین هزینه که مربوط به فرانشیز است، تحت عمل جراحی قرار بگیرند.

گروه فوق تخصصی جراحی پلاستیک فک و صورت بیمارستان 15 خرداد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از 18 بهمن‌ماه به مدت چهار روز در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر برای ارایه خدمات رایگان مستقر  هستند.

انتهای پیام/66006/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول