اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمن در پی گرفتن بصیرت و غیرت ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن با ایجاد فضای غبارآلود و به بهانه مسائل هسته‌ای به دنبال نابودی دین و گرفتن بصیرت و غیرت از ملت ایران است.

دشمن در پی گرفتن بصیرت و غیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی امشب در مراسم جشن انقلاب که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم کازرون در مسجد مدرسه این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با هدفی بلند و متمایز از انقلاب‌های دیگر جهان، اقتدار و آرمان نویی را با سرنگونی قدرت طاغوت در دنیا عرضه کرد.

وی، آرمان و عقیده، مردم و رهبری جامع‌الشرائط را از مهم‌ترین ارکان اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: خداوند مردی پایبند به آرمان‌ها را برای مدیریت و رهبری انقلاب اسلامی ملت ایران عطا کرد که بتواند شاگردان بزرگی را برای هدایت جامعه تربیت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: نوع نگاه انقلاب اسلامی به آزادی در این شعار با آزادی‌های حیوانی دنیای غرب تفاوت دارد چراکه در دنیای غرب رهایی حیوانیت و شهوانیت و بی‌بندوباری به آزادی معنا شده اما اسلام حریت اسلامی انسان‌ها را برای آزادی تعریف کرده است.

آیت‌الله ملک حسینی اضافه کرد: هرگونه باند و جناح و خط‌بازی و چپ و راست کردن که باعث مانع پیشرفت علم، فکر، اخلاق و روح انسان‌ها باشد ضد آزادی قلمداد می‌شود و با شعار ملت ایران در دوران انقلاب نیز هم‌خوانی ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب جهادی بود تصریح کرد: امروزه کلمه مقدس جهاد توسط عده‌ای بی‌دین و تروریست و آدم‌کشی که جیره‌خوار دنیای استکبار هستند تبلیغ می‌شود به طوری که آدم‌کشی و زنا را امری جهادی تلقی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دشمنان با شعارهای نو و دروغین ایمان و اعتقاد و دین مسلمانان را مورد هدف قرار داده و در پی گرفتن غیرت و بصیرت دینی از مسلمانان به ویژه ملت ایران هستند.

وی در پایان اطاعت از رهبری، پایبندی به آرمان‌ها و پایداری را رمز تحقق ایجاد انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: گرچه امروزه بیکاری و گرانی و ... در جامعه است اما بهانه‌ای برای دور ماندن از آرمان‌ها و نشاط و امید نیست.

انتهای پیام/2448/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول