اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

اعتبارات استان سمنان بر اساس اولویت‌ها هزینه می‏شود

استاندار سمنان گفت: اعتبارات استان سمنان بر اساس اولویت‌ها هزینه خواهد شد و شماری از پروژه‌ها برای سال آینده در اولویت اجرا قرار گرفته‌اند.

اعتبارات استان سمنان بر اساس اولویت‌ها هزینه می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی امشب در آیین بهره‏برداری از طرح توسعه یک واحد تولیدی در سمنان همزمان با دهه مبارک فجر، با اشاره به اینکه پروژه‌‌های عمرانی استان سمنان به سه دسته تقسیم‌بندی شده است، اظهار داشت: بخش نخست این پروژه‌ها، شامل طرح‌هایی است که با اعتبارات اندک به بهره‌برداری می‌رسند.

وکیلی تأکید کرد: این دست از پروژه‌ها به همراه طرح‌های نیمه‌کاره‌ای که در استان وجود دارد، مورد توجه قرار می‌گیرند تا این پروژه‌ها به کلکسیون طرح‌های نیمه‌کاره تبدیل نشوند.

نماینده دولت در استان سمنان با اشاره به تقسیم‌بندی دوم پروژه‌های عمرانی، بیان داشت: برخی از پروژه‌ها نیز زیربنایی و زیرساختی هستند و زمینه اجرای طرح‌های بعدی و توسعه استان سمنان را فراهم می‌آورند و باید به این دست از پروژه‌ها نیز توجه شود.

استاندار سمنان با اشاره به بخش سوم دسته‌بندی خود گفت: بخش دیگری از پروژه‌‌ها وجود دارند که بهره‌برداری از آنها برای مردم به جهت تأثیرات بسیار یا تأثیرگذاری جمعیتی حائز اهمیت است و باید به آنها نیز توجه شود.

این مسئول یادآور شد: اعتبارات استان سمنان بر اساس اولویت‌ها هزینه خواهد شد و شماری از پروژه‌ها برای سال آینده در اولویت اجرا قرار گرفته‌اند.

وکیلی متذکر شد: برای بهره‌برداری از همه پروژه‌هایی که هم‌اکنون در استان سمنان در دست اجراست، باید زمان 10 ساله‌ای را پشت‌ سر گذاشت و این امر مورد قبل مردم نیست و ما نیز آن را قبول نداریم.

وی در پایان عنوان داشت: در اجرای پروژه‌های عمرانی ابتدا باید به نیازهای مردم توجه شود و این اولویت نخست مسئولان استان سمنان است.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول