اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

ورزش در کنار تحصیل و تهذیب معنا می‌یابد

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران بسیجی این شهرستان، گفت: ورزش در کنار تحصیل علم و تهذیب نفس معنا و مفهوم می‌یابد.

ورزش در کنار تحصیل و تهذیب معنا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ جواد نائینی امشب در مراسم افتتاح سالن ورزش‌های رزمی شهدای ورزشکار کاشان با اشاره به توصیه‌های امام راحل به نسل جوان مبنی بر توجه به سه اصل ورزش، تحصیل و تهذیب اظهار داشت: توجه همزمان به این سه اصل می‌تواند ضامن موفقیت و سعادت نسل جوان جامعه باشد چراکه سلامت و علم و تزکیه نفس به عنوان نتایج این سه اصل جامعه را به سمت تعالی و رشد سوق می‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم توجه ورزشکاران به اصول اخلاقی و ارزش‌ها تصریح کرد: ورزش رزمی و تکواندو یکی از ورزش‌هایی است که ورزش‌هایی است که باید اخلاق، ادب و احترام به استاد را سرلوحه ورزشکاران این رشته‌های ورزشی باشد.

فرمانده سپاه کاشان، این شهرستان را یکی از شهرهای مهم  و برجسته کشور در دوران انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مبارزات انقلابی در این منطقه با شهادت شهید قدیرزاده به عنوان اولین شهید این خطه در سال 42 آغاز شد و حضور علمایی چون آیات عظام مدنی، یثربی، صبوری، اعتمادی و مصطفوی در این شهرستان نقش بسزایی در هدایت مردم منطقه و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی با اشاره به حضور حماسی و سیاسی مردم کاشان در دوران انقلاب اسلامی و تقدیم شهدای برجسته از این شهرستان در آن دوران بیان داشت: پس از برگزاری جشن پیروزی انقلاب در مسجد خالو واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی کاشان، با نقش‌آفرینی دوباره مردم این شهرستان دادگاه انقلاب با مسئولیت آیت‌الله صبوری برای رژیم طاغوت برگزار شد و در همان مراحل اول سپاه پاسداران و کمیته‌های انقلاب با شروع فعالیت خود به فرمایشات امام راحل لبیک گفتند.

به گفته وی؛ ادامه این حماسه حضور همیشگی مردم، و در برخورد بسیجیان با منافقان، حزب توده، لیبرال‌ها و کمونیست‌ها شهدایی از این شهرستان تقدیم انقلاب اسلامی شد.

نائینی، بصیرت و هوشیاری مردم کاشان در دفاع از انقلاب اسلامی را در زمان عزل بنی‌صدر خائن، یکپارچگی و همصدایی همراه با ولایت‌مداری را از ویژگی‌های مردم این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: مردم شهیدپرور این منطقه با 25 هزار رزمنده، داشتن گردان‌های علی بن ابیطالب(ع)، گردان فتح و حضور در لشگرهای مختلف و با تقدیم یکهزار و 700 شهید، پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش‌ها را به خوبی نشان دادند.

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سالن ورزش‌های رزمی شهدای ورزشکار کاشان با 215 متر مربع مساحت، ویژه ورزش‌های رزمی، ژیمناستیک، تکواندو، آمادگی جسمانی و ایروبیک با سرمایه‌گذاری 300 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول