اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی:

اعتبارات مصوب حوزه زیارت به طور کامل تخصیص نیافته است

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبارات مصوب حوزه زیارت به طور کامل به استان تخصیص نیافته است.

اعتبارات مصوب حوزه زیارت به طور کامل تخصیص نیافته است

محمدمهدی اعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: اعتبار مصوب برای حوزه زیارت 25 میلیارد تومان است که متأسفانه از این میزان فقط 4 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: این میزان نیز در راستای آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم در آستانه عید نوروز صورت گرفته است؛ خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری امکانات استان برای استقبال از نوروز به حالت آماده‌باش در خواهد آمد و سعی داریم با بهره‌گیری از تجربیات گذشته برنامه‌ریزی خوبی را در این زمینه داشته باشیم.

مدیرکل حوزه استانداری خراسان رضوی یادآور شد: عمده بحث ما در ایام نوروز استفاده زائران از وسایل حمل‌ونقل عمومی و شخصی است که باید در این زمینه توجهات بیشتری در همه حوزه‌های خدماتی صورت گیرد.

این مسئول استانی در ارتباط با افزایش امکانات خدماتی و رفاهی برای زائران حضرت رضا (ع) نیز گفت: برنامه‌ریزی ما در سال جاری و ایام زیبای نوروز ایجاد، افزایش و تجهیز اقامتگاه‌های موقتی با عنوان میقات‌الرضا(ع) است که در این زمینه اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

وی در ارتباط با شهرستان سبزوار به عنوان دروازه ورودی حرم حضرت رضا (ع) نیز گفت: در این زمینه اعتباری نیز از محل اعتبارات حوزه زیارت به شهرستان‌های داورزن و سبزوار اختصاص یافت تا دروازه‌ای با توجه به ویژگی‌های پایتخت معنوی ایران و وجود پر برکت حضرت ثامن‌الحجج (ع) در محل ورودی استان طراحی شود.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول