اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد

ارومیه در آستانه تبدیل شدن به شهر سبز

شهردار ارومیه با تأکید بر لزوم افزایش سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند ارومیه‌ای، گفت: در تلاش هستیم تا ارومیه را در آینده‌ای نزدیک به شهر سبزی و شور تبدیل کنیم.

ارومیه در آستانه تبدیل شدن به شهر سبز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد حضرت‌پور عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه که در قالب جشن بزرگ انقلاب با حضور رئیس شورای شهر، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و جمع کثیری از شهروندان در سالن ورزشی نور شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: توسعه عمرانی شهر، توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام مناطق و افزایش سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند را از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری ارومیه برای سال آینده اعلام کرد.

وی با اشاره به همراهی‌های بسیار ارزنده مقام عالی استان از شهرداری ارومیه، شهرداری و استانداری را روحی واحد در دو بدن عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با همراهی استاندار آذربایجان غربی، گام‌های ارزنده‌ای در راستای عمران و توسعه مرکز استان برداریم.

حضرت‌پور جمع کل ارزش ریالی پروژه‌های فاخر عمرانی و خدماتی افتتاح شده در طول امسال را در ارومیه افزون بر 5 هزار و 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این میان مجموع ارزش ریالی پروژه‌های افتتاحی در طول دهه فجر یک هزار و 324 میلیارد ریال بوده است.

شهردار ارومیه تکمیل مبلمان شهری، آسفالت خیابان‌ها و جدول‌گذاری معابر و ساماندهی ناوگان شهری را از جمله اقدامات دیگر شهرداری در طول امسال عنوان کرد.

وی با اعلام سرانه بودجه‌ای یک میلیون تومانی عمرانی برای هر شهروند را تحولی بزرگ در ارومیه اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به سال‌های گذشته که در حدود 35 هزار تومان برای هر شهروند بوده است، رقمی قابل توجه است که می‌تواند نویدبخش گام‌های بزرگ برای مردم باشد.

حضرت‌پور توسعه سرانه فضای سبز را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری برای سال آینده عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با افزایش سرانه فضای سبز هر شهروند، ارومیه را به شهر سبزی و شور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/61006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول