اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

حماسه اقتصادی با مشارکت همه آحاد مردم محقق می‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: حماسه اقتصادی به مشارکت همه آحاد مردم تحقق می‌بخشد.

حماسه اقتصادی با مشارکت همه آحاد مردم محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قربانعلی سعادت امشب در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان که در سالن همایش‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر یکی از یوم الله‌های جمهوری اسلامی ایران بوده و یوم‌الله تحقق‌ بخش احکام اسلامی است.

وی ادامه داد: احکام اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد و این موضوع برای کشور ایران مایه عزت و برکت است که با جانفشانی‌های مردم و شهدای انقلاب اسلامی و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرده است.

سعادت ابراز داشت: امام خمینی (ره) با رهبری‌های خود این نعمت بزرگ را برای ما به یادگار گذاشتند و مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند و مردم بعد از 35 سال همواره تحقق‌بخش آرمان‌های امام راحل بودند.

وی تصریح کرد: امام یادگاری‌های خوبی به جا گذاشته و یکی از یادگارها این است که امام خمینی (ره) فرمودند با حضور مردم تغییر در مدیریت کشور اتفاق می‌افتد و امسال با سیاست‌‌هایی که مقام معظم رهبری اتخاذ کردند این گردش صورت گرفت و دولت تدبیر و امید نتیجه انتخاب مردم است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: امید است این یادگاری حضرت امام (ره) را همیشه زنده نگه داریم و برای تعیین سرنوشت همیشه در صحنه باشیم.

سعادت متذکر شد: یکی از حماسه‌ها همان حماسه اقتصادی است که مقام معظم رهبری فرمودند همه آحاد مردم با امیدواری فراوان این حماسه اقتصادی را تحقق بخشند و در این راستا دولت زمینه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: دولت زمینه بروز و ظهور اندیشه‌های کارآفرین را هموار خواهد کرد و ورزشکاران و قهرمانان تحقق‌بخش حماسه اقتصادی هستند امید است زمینه‌های تحقق حماسه اقتصادی را در صحنه‌های ورزشی و قهرمانی و ایجاد اشتغال در زمینه‌های ورزشی فراهم آوریم.

شایان ذکر است در انتهای این مراسم از 61 نفر از قهرمانان ورزشی، جوانان برتر، مربیان، هیئت‌های برتر، سازمان‌های مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان استان تقدیر شد.

انتهای پیام/61005/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول