اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

گازرسانی به سه روستا در اردبیل به بهره‌برداری رسید

همزمان با ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گازرسانی به سه روستای شهر هیر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به سه روستا در اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، اهالی سه روستای بودالالو، دلیللر و محمودآباد با 210 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند که برای گازرسانی به این روستاها بیش از یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

در این مراسم همچنین از پنج واحد ساختمان مددجویی با اعتباری بالغ بر 108 میلیون تومان به صورت نمادین بهره‌برداری شده و به صاحبانش تحویل داده شد.

بهره‌برداری از مرغداری گوشتی 30 هزار قطعه‌ای، تعمیر و تجهیز سالن ورزشی و چندین طرح عمرانی در روستاها با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی در شهر هیر بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردبیل با حضور در مزار شهدای این بخش با قرائت فاتحه به مقام آنها ادای احترام کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهدا و شجاعت آنها توانسته در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی سربلند باشد و بیش از هر زمان دیگر دست توطئه‌گران و دسیسه‌جویان را از بن قطع کند.

جواد زنجانی افزود: مردم ما در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال بار دیگر به تمام بدخواهان و ایادی کفر اعلام می‌کنند که این انقلاب زنده و بالنده است و هرگز دست دوستی با دشمنان نمی‌دهد که در حرکت و رفتار خود صادق نبوده و همواره سعی می‌کنند به این ملت خدشه و خللی وارد کنند.

وی به دو برجستگی انقلاب اسلامی و شاخصه جمهوریت و اسلامیت نظام اشاره کرد و اظهار داشت: این دو شاخصه در انقلاب‌های دنیا برای نظام ما بی‌نظیر است چرا که تکیه بر آنها می‌تواند روح استبداد و استعمار را از کشورمان بزداید و بیش از هر زمان دیگر جمهوری اسلامی ایران را در نقطه عزت، شرف و شوکت قرار دهد.

زنجانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما امروز با وحدت و همدلی بار دیگر می‌توانیم برجستگی‌های انقلاب اسلامی را که همان مردم‌داری، اعتقاد به قانون اساسی و استبداد ستیزی است به رخ کشیده و به دنیا نشان دهیم.

این مسئول اضافه کرد: ‌انقلاب اسلامی ایران از یک سو ریشه در باورهای دینی مردم دارد و از طرفی نشان‌دهنده روحیه طغیان‌گری و استبداد ستیزی این ملت است که به یک پدیده بی‌نظیر در قرن معاصر تبدیل شده است.

وی به سختی‌ها و مشکلات سپری شده در 35 سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در برابر تمامی حرکت‌های توطئه‌گران وحدت و همدلی ملت ما به یک نردبان واقعی ترقی و پیشرفت تبدیل شده و دندان طمع طمع‌کاران را از ریشه درآورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرمانداری شهرستان اردبیل همچنین در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به اینکه بنده هم افتخار می‌کنم که جز بسیجیان هستم، ابراز امیدواری کرد: بسیجی مد نظر امام راحل و مقام معظم رهبری نیرویی شجاع، کارآمد و توانمند در عرصه‌هاست و همواره در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کرده و برنامه‌ریزی می‌کند.

زنجانی گفت: دوراندیشی شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج و سپاه انقلاب را بیمه کرد و قدر و منزلتی مضاعف به این نظام بخشید که فراتر از هر حزب، جریان و حرکت سیاسی بود.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول