اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد

بودجه 1160 میلیارد تومانی شهرداری ارومیه زمینه‌ساز تحول‌

استاندار آذربایجان غربی گفت: تصویب بودجه یک‌هزار و 160 میلیارد تومانی شهرداری ارومیه می‌تواند زمینه‌ساز تحول‌های شگرف و گام‌های بزرگی در عمران و آبادانی ارومیه باشد.

بودجه 1160 میلیارد تومانی شهرداری ارومیه زمینه‌ساز تحول‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه قربانعلی سعادت عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه که در قالب جشن بزرگ انقلاب با حضور رئیس شورای شهر، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و جمع کثیری از شهروندان در سالن ورزشی نور شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران آثار و برکات متعددی به همراه داشت که عمران و آبادانی شهرها و روستاها و گسترش مراکز خدماتی از جمله این برکات بوده که شامل حال اهالی آذربایجان غربی نیز شده است.

وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر بر عموم شهروندان حاضر در این مراسم، به اقدامات فاخر شهرداری در طول امسال اشاره کرد و گفت: لازم است این روند با شتاب بیشتری برای عمران و آبادانی بیش از پیش مرکز استان تداوم یابد.

سعادت همچنین با اشاره بر اینکه بودجه شهرداری‌ها وابسته به دولت نبوده و از محل درآمدهای پروژه‌های اجرا شده آنان هزینه می‌شود، تصویب بودجه یک‌هزار و 160 میلیارد تومانی شهرداری برای سال آینده را حرکتی انقلابی عنوان کرد.

استاندار آذربایجان غربی با توجه به اهمیت پروژه‌های عمرانی و خدماتی اجرا شده در سطح شهر، تصریح کرد: امید می‌رود با توجه به تحولی که در هزینه‌ها ایجاد شده است، اقدامات فاخر و حرکت‌های بزرگی را در ارومیه شاهد باشیم.

سعادت در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه از خدمات تمام کارکنان شهرداری، اعضای شورای شهر و عموم مردم که با سعه صدر شهرداری را در اتمام پروژه‌ها یاری رسانده‌اند؛ تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/61006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول