اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز نیروی هوایی صورت گرفت

دیدار خبرنگاران خبرگزاری فارس با فرمانده پایگاه سوم شکاری

به مناسبت روزگرامی‌داشت نیروی هوایی خبرنگاران خبرگزاری فارس دفتر همدان با حضور در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه با فرمانده این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار خبرنگاران خبرگزاری فارس با فرمانده پایگاه سوم شکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به مناسبت روز 19 بهمن ماه گرامی‌داشت نیروی هوایی چند تن از خبرنگاران و عکاس خبرگزاری فارس همدان با حضور در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه با فرمانده این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه امیر منصور ونک فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان ضمن برشمردن فعالیت کارکنان خدوم نیروی هوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نقش همافران در به ثمر رسیدن انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این دیدار امیر ونک در مورد دستاوردهای نیروی هوایی در 35 ساله بعد از پیروزی انقلاب در بحث علمی، تاکتیکی و نظامی مطالب را بیان کرد.

خبرنگاران خبرگزاری فارس در ادامه سئوالات متفاوتی در مورد وضعیت نظامی منطقه، عملکرد و تأثیرگذاری پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان را از فرماندهی این پایگاه پرسیدند.

بازگو کردن چند خاطره از عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس به خصوص عملیات اچ3 و همچنین عملیات پیروزمند مرصاد توسط امیر منصور ونک از دیگر نکات قابل توجه این بازدید بود.

حضور در یادمان شهید گمنام که محوطه پایگاه شهیدنوژه دفن شده و در ایام فاطمیه سال گذشته از مناطق عملیات جنوب و جزیره مجنون رجعت کرده بود برنامه پایانی این دیدار صمیمانه بود.

گزارش این بازدید و دیدار متعاقباً ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول