اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 تا 30 بهمن صورت ‌می‌گیرد

برگزاری ششمین جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری ششمین جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی در استان خبر داد.

برگزاری ششمین جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: آثار منتخب ششمین جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی فجر همزمان با سایر استان‎ها در مرکز گلستان برگزار می‎شود.

وی از ارائه و نمایش 60 اثر منتخب در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: آثار هنرمندان در رشته‎های پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور و عکاسی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به نمایش گذاشته می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه بیان داشت: نمایشگاه ششمین جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی از 20 تا 30 بهمن در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی هنردوستان و علاقمندان این عرصه گشوده خواهد شد و تا پایان سال نیز در تمامی مجتمع‎های فرهنگی و هنری شهرستان‎های گلستان برگزار می‎شود.

منتظری با بیان اینکه ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت 16 تا 20 است، ادامه داد: دستاوردهای تجسمی هنرمندان در قالب زیبای هنر و با هدف ارائه مفاهیم ارزش‎های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‎شود.

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ و ادب در گلستان

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ و ادب در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مضامین پیشگیری نوین با موضوع کنترل و مبارزه با مواد مخدر و آموزش مهارت‎های زندگی، نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی و نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع آزاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در برگزاری این نمایشگاه اداراتی نظیر حوزه هنری گلستان، سازمان بسیج هنرمندان گلستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان و اداره بهزیستی شهرستان گرگان با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همکاری داشتند.

به گفته منتظری تعداد 70 اثر در نمایشگاه هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ و ادب استان گلستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول