اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خواستار شد

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه بزرگداشت 22 بهمن در دهدشت

فرماندار کهگیلویه خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در دهدشت شد.

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه بزرگداشت 22 بهمن در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ستاد دهه فجر شهرستان با هدف برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم یوم‌الله 22 بهمن، ستاد دهه فجر کهگیلویه با حضور رؤسای کمیته‌های این ستاد در فرمانداری تشکیل جلسه داد.

ابراهیم جعفری، فرماندار کهگیلویه در این نشست با تقدیر از برنامه های اجرا شده در بزرگداشت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان، اظهار داشت: البته تعدادی از ادارات و نهادهای شهرستان نسبت به نصب پلاکارد کوتاهی کردند.

فرماندار کهگیلویه، دهه فجر را فرصت بازخوانی ارزش‌ها دانست و افزود: همه ما نسبت به پاسداشت ایام‌الله پر فروغ فجر انقلاب موظف به ادای تکلیف هستیم.

رئیس ستاد دهه فجر کهگیلویه تصریح کرد: باید از فرصت دهه فجر برای نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب در جامعه استفاده کرد.

جعفری 22 بهمن را اوج برنامه‌های دهه فجر دانست و تأکید کرد: با برنامه‌ریزی درست زمینه اجرای باشکوه برنامه‌ها و حضور حداکثری مردم در راهپیمایی فراهم شود.

این مسئول حضور منسجم دانش‌آموزان، دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد مرتبط با دهه فجر و پرچم را باعث باشکوه جلوه دادن مراسم خواند و افزود: ادارات متولی نسبت به فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری بهتر راهپیمایی و مراسم 22 بهمن اقدام کنند.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب با اشاره به گستاخی‌های اخیر مقامات آمریکایی، 22 بهمن را زمان پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به ضعف‌های برگزاری مراسم در سال‌های قبل، خواستار آسیب شناسی و رفع مشکلات در این زمینه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: اجرای هر چه باشکوه این مراسم منوط به همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

حسینی‌طلب ابراز داشت: برنامه‌های 22 بهمن امسال در دهدشت باید با کیفیت مطلوب‌تر و اجرای باشکوه‌تر همراه باشد.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه مقرر شد حرکت راهپیمایان شرکت‌کننده در بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور از مقابل سپاه پاسداران ناحیه دهدشت به سمت میدان امام حسین(ع) آغاز شود.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول