اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

دهه فجر از رخدادهای بزرگ در تاریخ سیاسی معاصر است

استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی از رخدادهای بزرگ در تاریخ سیاسی معاصر است.

دهه فجر از رخدادهای بزرگ در تاریخ سیاسی معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام علی غفوری‌منش در نشست بصیرتی و سیاسی که در مسجد امام خمینی (ره) شهرک سپاه شاهرود برگزار شد، دهه فجر انقلاب اسلامی را از رخدادهای بزرگ در تاریخ سیاسی معاصر دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حالی به وقوع پیوست که در نظام بین‌الملل هیچ انقلابی بدون اتکاء به یکی از دو بلوک مادی غرب و شرق امکان رخداد آن از دیدگاه تحلیلگران مادی قابل تحلیل نمی‌بود.

وی اظهار کرد: بروز پدیده شگفت انگیز انقلاب اسلامی خارج از چارچوب حاکم بر معادلات سیاسی جهان به اندازه‏ای در نظام بین‌الملل تأثیرگذار بود که به عنوان یکی از بزرگ‏ترین موانع در مسیر نظام سلطه تلقی می‌شود.

استاد حوزه علمیه شاهرود ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست مانع سلطه‌طلبی رژیم صهیونیستی شود و موج بیداری اسلامی از برکات پدیده بزرگ انقلاب است.

غفوری‌منش تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی در دوران جنگ سرد به عنوان یک زلزله سیاسی در روابط بین‌الملل آنچنان در جهان تأثیر شگرفی گذاشته است که صهیونیست‌ها را به شدت عصبانی کرده و امید است که طومار نظام لیبرال دموکراسی مغرب زمین  نیز همچون مارکسیست‌ها از زمین برچیده شود.

استاد حوزه علمیه شاهرود اظهار امیدواری کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در حوزه‏های مختلف به ارمغان آورده است، اما از حیث راهبردی اهمیت انقلاب عزیز ما از جهت زمینه‏سازی برای انقلاب جهانی اسلام است.

وی بیان کرد: رسالت امروز ما تربیت نیرو و فراهم آوردن امکانات در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی است.

غفوری‏منش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ما باید با تعمیق بخشیدن به فعالیت‏های پژوهشی، علمی و آموزشی ایران اسلامی را در ابعاد مختلف به عنوان الگوی پیشرفت و استقلال به جهانیان به ویژه جهان اسلام معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: اگر ما به این وظیفه و رسالت خود به نحو احسن عمل کنیم، آینده روشنی در انتظار ما خواهد بود و نظام سلطه قدرت رویارویی با اسلام راستین را نداشته و ندارد و نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه شاهرود افزود: به فضل الهی، طبق بیان امام عزیز ما پرچم انقلاب اسلامی به صاحب و مولایمان تحویل خواهد شد و این انقلاب به انقلاب جهانی اسلامی متصل خواهد شد.

غفوری‏منش افزود: از امت اسلامی انتظار است که با عمل به معارف دین قدردان این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول