اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پارس‌آباد:

نسلی که با محوریت قرآن تربیت یابد مصون از آسیب‌هاست

معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: نسلی که با محوریت برنامه‌های قرآنی و مبانی دینی و اسلامی تربیت یابد نسل روشن ضمیری است که از آسیب‌ها و تهدیدهای مختلف در امان است.

نسلی که با محوریت قرآن تربیت یابد مصون از آسیب‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد احدزاده عصر امروز در مراسم تجلیل از منتخبان مسابقات قرآنی و معارف در پارس‌آباد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محوریت نظام تعلیم و تربیت محوریت قرآن، اسلام و ارزش‌های مکتبی و توجه به سیره اهل بیت (ع) بوده که سبب شده نسلی پویا و تحول‌خواه تربیت کرده و در سنگر انقلاب از وجود آنها بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب نیز باید بر همین مبنا و محور و بهتر از هر دوره دیگر تربیت و پرورش یافته تا بتوانند جامعه اسلامی ما را به سمت یک حرکت تأثیرگذار و بی‌بدیل سوق داده و رهبری کنند.

احدزاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما نسلی را می‌خواهیم که در آن همه نگاه‌ها، نگاه ارزش‌گرا و اصلاحی باشد تا مبادا دشمنان و معاندان این نظام از خلأ به وجود آمده سوءاستفاده کنند و یا بخواهند برای نسل آینده ما تنگنا و مشکلی ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: برای ایجاد یک نسل صالح و نیک در هر جامعه نیاز به برنامه‌ریزی برای تربیت فرزندان آن جامعه است چرا که فرزندان آینده‌سازان فردا به شمار می‌آیند و نسل آینده را تشکیل می‌دهند و هیچ برنامه‌ای بهتر و کامل‌تر از آیه‌های قرآنی برای زلال کردن جسم و روح دانش‌آموزان وجود ندارد.

در این مراسم از منتخبان مسابقات قرآن و معارف اسلامی در کانون حضرت معصومه (س) پارس‌آباد با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول