اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود:

هوشیاری و بصیرت ملت انقلاب را به جلو هدایت می‌کند

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود گفت: هوشیاری و بصیرت ملت در کنار رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب سبب شده تا این نهضت بزرگ بتواند روی پای خود بایستد.

هوشیاری و بصیرت ملت انقلاب را به جلو هدایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسویان در جمع مردم شاهرود در حسینیه شهدا به گرامیداشت سی و پنجمین دهه مبارک فجر انقلاب، با اشاره به یاد امام و شهدا و آیه «جاء الحق و ذهق الباطل؛ ان الباطل کان ذهوقا» بیان کرد: این آیه تصریح دارد با آمدن حق باطل رفتنی بوده و به درستی که باطل همیشه نابود شدنی و رفتنی است.

وی افزود: با طلوع انقلاب اسلامی در ایران حق آمد و ظلم و ستم و طاغوت که باطل بود رفت و این آیه قرآنی به درستی و روشنی تعبیر شد و یمی از وعده‌های صادق خدا محقق شد.

موسویان تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به حق معجزه‌ای الهی است که ملتی بزرگ را با دستان خالی برابر طاغوتی قوی و قدرتمند که پشتیبانی قدرت‌های بزرگ دنیا را داشته سرنگون کرد.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: این پیروزی جز با توکل به خدا و عنایت الهی و حضور پر شور و با بصیرت ملت و رهبری‌های امام راحل محقق نمی‌شد و این عناصر دست به دست هم داد تا انقلاب پیروز شود.

موسویان بیان کرد: امروز 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان ما در این مدت بسیار دسیسه و توطئه کردند تا این انقلاب را ساقط کنند؛ اما به فضل الهی نتوانسته و ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به علت ناکامی دشمنان برابر ملت بزرگوار ایران گفت: همان عناصری که این انقلاب را پیروز کرد سبب حرکت رو به تعالی آن شد و همچنان این حرکت رو به جلو محکم و استوار ادامه دارد.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود اظهار کرد: هوشیاری و بصیرت ملت در کنار رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب سبب شده تا این نهضت بزرگ بتواند روی پای خود بایستد و شرق و غرب عالم را مقهور قدرت الهی خود کند.

موسویان تأکید کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر است و مطمئناً چنین انقلاب ریشه داری هرگز از مسیر خود منحرف نخواهد شد و این کشتی با دست با کفایت رهبری انقلاب به دست صاحب اصلی خود امام عصر (عج) خواهد رسید.

وی با بیان اینکه باید نوجوانان و جوانان ما با انقلاب اسلامی و اهداف آن آشنا شوند گفت: دشمنان در تلاش هستند تا اهداف انقلاب را منحرف کنند و نسل‌های ما را از این اهداف دور کنند و این وظیفه همه و به خصوص خود شماست که اهداف انقلاب را بشناسید و آنها را دنبال کنید تا دچار انحراف نشوید.

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول