اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار فارس انجام شد

بهره‌برداری از 32 واحد مسکونی طرح رهبری در مرودشت

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری از پروژه 32 واحدی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و مسکن مهر در شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس آغاز شد.

بهره‌برداری از 32 واحد مسکونی طرح رهبری در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، استاندار فارس در مراسم بهره‌برداری از این طرح با بیان اینکه خدمات دولت خدمتگزار به مردم به ویژه در مناطق محروم تداوم دارد، اظهار داشت: نظام اسلامی همیشه پشتیبان و حامی افراد محروم و بی‌بضاعت است و مسئولان نیز با تمام توان برای خدمت به مردم می‌کوشند.

سیدمحمد احمدی با اشاره به واحدهای مسکونی افتتاح شده در این شهرستان گفت: این واحدها مزین به نام و سفر مقام معظم رهبری بوده و از برکات سفر رهبر معظم انقلاب به فارس است که توسط نهادی که منتسب به نام امام راحل است ساخته شده و اکنون در اختیار مددجویان نهادهای حمایتی قرار می‌گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه 25 پروژه با اعتبار 52 میلیارد تومانی در سفر به شهرستان مرودشت افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: آورده هر کدام از افراد در این طرح مسکونی بین 10 تا 12 میلیون تومان است و 30 میلیون تومان وام از طریق بانک مسکن برای هر واحد تامین شده است.

احمدی با بیان اینکه مرودشت از شهرهای مهم و تاثیرگذار در تولید محصولات کشاورزی است، گفت: امید است با تمهیداتی که دولت برای رفع مشکل معیشتی مردم اندیشیده شاهد رونق روزافزون کشاورزی و دامداری در این شهرستان و رونق اقتصاد و معیشت مردم باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس نیز با تشریح ویژگی‌های این واحدهای مسکونی بیان داشت: تسهیلات چهار درصد به میزان 30 میلیون تومان برای این واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است.

سید علی‌نقی لقمانی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی، مسکونی بنیاد مسکن تداوم دارد، گفت: 32 واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی افتتاح شده و امید است در آینده خدمات گسترده‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این طرح از محل سفر مقام معظم رهبری تامین شده است، گفت: این واحدها در محدوده‌ای به وسعت 2 هزار و 400 متر مربع مساحت احداث و عملیات آن از دو سال قبل شروع شده است.

لقمانی خاطرنشان کرد: 32 واحد مسکونی یک‌خوابه است و به طور متوسط حدود 65 متر مربع مساحت دارد و در اختیار افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با تقدیر از کسانی که در اجرای این پروژه نقش داشته‌اند، گفت: از شرکت‌های آب، گاز و برق برای تامین خدمات زیربنایی این طرح تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/2448/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول