اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

بی‏توجهی به سبک زندگی عامل ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار گفت: مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه به دلیل رعایت نکردن سبک زندگی اسلامی است.

بی‏توجهی به سبک زندگی عامل ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رضا قنبری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی نخبگان دانشجو که با حضور مسئولان و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در سالن جلسات سپاه گرمسار برگزار شد، با تبریک ایام‏الله دهه فجر بیان کرد: اگر به موازات پیشرفت علمی و فناوری، در اخلاق و معنویت نیز پیشرفت کنیم، بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی همانند بی‌حجابی از بین خواهند رفت.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: باید به فرموده مقام معظم رهبری گوش کرده و سبک زندگی اسلامی را در خانواده و جامعه خود اجرایی کنیم تا سیل عظیمی از مشکلات برطرف شود.

قنبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است، به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امروز شعارهای انقلاب اسلامی همان شعارهای اول انقلاب بوده و این نشان می‌دهد که نظام منحرف نشده است.

وی گفت: پیشرفت‌های علمی در زمینه پزشکی و هوافضا و همچنین خدماتی که امروز به مردم ارائه می‌شود، از جمله نقاط قوت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار عنوان کرد: همه قدرت‌ها در 35 سال گذشته تلاش داشتند تا مانعی ایجاد کنند که مهم‏ترین آن جنگ بود، اما تا زمانی که خدا با ماست و مملکت ما مملکت امام زمان(عج) است، دشمن به اهداف خود نمی‌رسد.

قنبری افزود: امروز ما به عنوان افراد بسیجی، مسلمان و ایرانی وظیفه داریم تا نظام و هویت انقلاب اسلامی را در بُعد مردمی بودن و اسلامی بودن حفظ و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست کنیم.

وی به سفارش امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: دو نعمت خدا به بندگان، جوانی و تندرستی است که هیچ کس قدر آن را نمی‌داند.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار به جوانان تأکید کرد: در جهت پرورش خود تلاش کرده و قدر دوران خود را بدانند؛ چرا که زمان قابل برگشت نیست.

انتهای پیام/2249/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول