اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

حضور بانوان در صحنه‌های انقلابی تقویت شود

امام جمعه بیارجمند گفت: حضور بانوان در صحنه‏های انقلابی در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب مؤثر است و این مشارکت باید تقویت شود.

حضور بانوان در صحنه‌های انقلابی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی عصر امروز در جمع بانوان بسیجی بیارجمند اظهار کرد: از مهم‏ترین کارها، رعایت تقوای الهی بوده و توصیه ما به بانوان این است که روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه همه باید در راه خداوند، پیامبر اسلام (ص)، انقلاب اسلامی، رهبری و مکتب جعفری گام بردارند، خاطر نشان کرد: پرچمدار بانوان، حضرت فاطمه الزهرا (س) است و انتظار می‌رود شما بانوان امروز همراه با خانواده و همسرانتان زینب‌گونه پرچم اسلام را به دوش بگیرید.

امام جمعه بیارجمند تصریح کرد: حضور بانوان در صحنه‏های انقلابی در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب بسیار مؤثر است و همواره باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مهم‏ترین شغل برای بانوان خانه‌داری، شوهرداری و تربیت فرزندان است، تأکید کرد: نشست امروز در واقع اعلام حضور در صحنه است؛ بنابراین باید همیشه از فرصت‌ها نهایت استفاده را برد. 

انسجام مسلمانان روز به روز تقویت شود

فرمانده بسیج فدک میامی نیز گفت: انسجام مسلمانان و سرکوبی توطئه دشمنان اسلام مستلزم حفظ اتحاد و وحدت اسلامی است.

نسرین تاجیان در رابطه با انقلاب اسلامی، اتحاد و عدالت‏گستری اظهار کرد: گسترش وحدت و عدالت در جامعه اسلامی از بنیان‌های بی‌بدیل آن است.

ویبا بیان اینکه اجرای وحدت و عدالت از آرزوهای هر فرد مسلمانی در جامعه آرمانی و مدینه فاضله است، افزود: اگر وحدتی بین مردم جامعه نبود، قطعاً انقلابی صورت نمی‌گرفت؛ بنابراین وحدت در جامعه عامل بسیاری از تغییرات و انقلاب‌ها خواهد بود و این ممکن نیست مگر اینکه با عدالت همراه شود.

تاجیان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی نتیجه و مرهون حفظ و انسجام نیروهای مسلمانی بود که از ظلم و ستم طاغوت به ستوه آمده بودند و با وحدت خود و خیزش انقلاب که با عدالت همراه بود از زن و مرد، پیر و جوان همگام با هم و برای به وجود آوردن یک حکومت دینی قیام کردند تا عدالت را در جامعه حاکم کنند.

فرمانده بسیج فدک میامی با بیان اینکه برقراری عدل و قسط رهاورد جامعه اسلامی عدالت‏محور است، تصریح کرد: با پایداری عدالت است که جامعه می‌تواند به حیات خود ادامه دهد و در صورت نداشتن عدالت، جامعه دچار تنزل خواهد شد و پیامد اجرای عدالت آسایش و آرامش جامعه، رفع تبعیض و بی‌عدالتی است.

تاجیان گفت: اتحاد و وحدت اسلامی، استقلال و حاکمیت نظام اسلامی را تثبیت و بنیان‌های اسلام را در دنیا مستحکم می‌کند.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول