اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله واعظ طبسی:

اسلام، ولایت و حضور مردم گزینه‌های روی میز جبهه حق است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بی‌شک اسلام، ولایت و حضور مردم و یاد و خاطره رشادت‌های شهدای والامقام سال‌های دفاع مقدس، گزینه‌های همیشگی جبهه حق هستند.

اسلام، ولایت و حضور مردم گزینه‌های روی میز جبهه حق است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در آستانه یوم الله 22 بهمن، آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی طی بیانیه‌ای آحاد مردم همیشه در صحنه و انقلابی را به حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی باشکوه، وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن سالروز پیروزی انقلاب دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: ایام الله دهه فجر یادآور مقطعی مهم در تاریخ است که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمانه امام خمینی‌ و مقاومت و جانفشانی آحاد ملت بزرگ ایران، توانمندی حکومت دینی را برای مدیریت جامعه در معرض دید جهانیان قرار داد که امید است زمینه‌ساز حکومت عدالت‌گستر حضرت مهدی موعود (عج) باشد.

انقلاب مقدس اسلامی به برکت رهبری‌های داهیانه و حکیمانه خلف صالح امام راحل، ‌حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای و حضور همیشگی امت انقلابی در همه‌ صحنه‌ها، همواره در حال بالندگی بوده و منشأ بیداری در جهان اسلام و خیزش ملت‌های آزادی‌خواه و خسته از جور و ستم سلطه‌گران و مایه تحقیر زورگویان و زرمداران در عرصه جهانی شده و منافع قدرت‌های مستکبر را به خطر انداخته و طبیعی است که امپریالیسم جهانی و صهیونیسم خبیث از آن عصبانی باشند.

این بیانیه می‌افزاید: خشم روزافزون سلطه‌گران و ناتوانی و درماندگی آنان در مقابله با این نظام الهی، مانع‌تراشی برای پیشرفت جمهوری اسلامی به بهانه‌های واهی و نخ‌نما و سخن گفتن از گزینه‌های روی میز که هیچ‌گاه در صحنه عمل جرأت بکارگیری آن را نداشته و ندارند، حمایت از افراطیون تکفیری و فتنه‌انگیزی‌ در سوریه و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی، همه و همه نشانه ثمر دادن این شجره طیبه است.

بی‌شک اسلام، ولایت و حضور مردم و یاد و خاطره رشادت‌های شهدای والامقام سال‌های دفاع مقدس، گزینه‌های همیشگی جبهه حق هستند و هرجا لازم باشد، مردم قهرمان و ولایت‌مدار در صحنه عمل، قدرت امت اسلامی را به رخ زورگویان خواهند کشید و بینی آنان را به خاک خواهند مالید.

اینک و در سی و پنجمین سال‌گشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به شکرانه این نعمت بزرگ الهی، از عموم برادران و خواهران مسلمان و انقلابی ایران اسلامی و به‌ ویژه علمای اعلام، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دعوت می‌نمایم تا با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر و حمایت همه‌جانبه از ولایت فقیه و امامت جامعه اسلامی، بار دیگر همچون همیشه امید دشمنان را مبدل به یأس نموده و دل دوستان را شاد نمایند.

انتهای پیام/2202/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول