اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شتاب تراکتور با خوراک نفت به سوی قهرمانی لیگ

تراکتور با نفت خود را برای قهرمانی گرم می‌کند

تیم تراکتورسازی تبریز در تهران به مصاف تیم نفت این شهر می‌رود.

تراکتور با نفت خود را برای قهرمانی گرم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در یک بازی حساس مهمان تیم نفت تهران است.

تراکتورسازی در آخرین بازی خود با هدایت مجید جلالی در تبریز مقابل صبا متوقف شد اما با تغییرات در راس کادر فنی و بازگشت تونی اولیویرا به این تیم، در جام حذفی موفق به شکست دادن فولاد خوزستان و صعود به دیدار نهایی این رقابت‌ها شد.

تراکتورسازی پیش از بازی پایانی جام حذفی، باید در تهران به مصاف نفت این شهر رفته و از تهران روانه کرمان ‌شود.

هر چند پیروزی تیم تراکتورسازی بر مس حضور این تیم را برای سومین سال متوالی در آسیا تضمین می‌کند، اما  تراکتورسازان نمی‌خواهند دست از تلاش خود در لیگ برتر برداشته و همچنان نیم نگاهی به رده‌های بالاتر جدول دارند.

تراکتورسازی تبریز که به همراه استقلال تهران با سه شکست، کمترین باخت را در لیگ به خود اختصاص داده‌، امیدوار است برابر نفت تهران به سه امتیاز بازی دست یافته تا 42 امتیازی شود.

پیروزی در این بازی شاگردان تونی اولیویرا را از رده ششم جدول بالاتر نخواهد برد، اما فاصله این تیم را با صدر جدول کاهش داده و این تیم را برای 4 بازی باقیمانده امیدوارتر خواهد کرد.

نفت تهران نیز که برای کسب سهمیه آسیا مبارزه می‌کند به دنبال شکست دادن تیم تراکتورسازی است تا بتواند جزو سه تیم اول این رقابت‌ها قرار گیرد.

در پایان هفته بیست و پنجم تیم تراکتورسازی تبریز با 39 امتیاز در مکان ششم جدول جای داشته و نفت تهران نیز با 44 امتیاز تیم پنجم جدول است.

دیدار رفت دو تیم در تبریز با یک گل به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران روز یکشنبه 20 بهمن در تهران برگزار می‌شود، تیم تراکتورسازی بعد از این بازی روانه کرمان می‌شود تا 25 بهمن در فینال جام حذفی برابر مس کرمان قرار گیرد.

پیش از این تیم تراکتورسازی دو بار در سال های 55 و 73 به دیدار نهایی رقابت‌های جام حذفی راه یافته بود که در فینال مغلوب تیم ملوان انزلی و بهمن کرج شده بود.

در سال 55 نیز بازی فینال بین تراکتورسازی با ملوان به صورت تک بازی در تهران برگزار شد، اما در سال 73 بازی به صورت رفت برگشت در تبریز و کرج انجام شده بود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول